
Prvé dve časti z piatich diváci videli minulú stredu. Milionári si vychutnali Bratislavu a jej blízke okolie. Čakal ich mimoriadne nabitý program, čo si vyžiadalo daň, boli unavení, hlavne najmladšie členky, ktoré snívali o wellnes pobyte.

Ako dopadla ich sledovanosť? Jojka bola preukázateľnou jednotkou na trhu a porazila konkurenciu, no výsledky rozhodne neboli hviezdne. Avšak určite to televíziu potešilo vzhľadom na slabú jar, okrem Ivety Jojke nič jasnejšie nezasvietilo. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahli Geissenovci 8,1% sledovanosť s 27% podielom na trhu. Pri obrazovkách celkovo sedelo, pomerne vlažných, 384-tisíc divákov.

Druhá epizóda zaznamenala odliv divákov. V cieľovke 12 – 54 dosiahla 7% sledovanosť s 29,8 podielom na trhu. Celkovo si pokračovanie pozrelo 333-tisíc divákov.
Čo čaká divákov v ďalších dvoch častiach?
Geissenovci absolvujú v tretej časti ochutnávku vín v najväčšej vinotéke v strednej Európe. Výsledok? Od tretej vzorky sa im zdajú všetky vína vynikajúce. Na druhý deň sa necítia najlepšie, no vyberú sa do múzea historických áut, kde ich ako inak, ponúknu pohárikom. Nasleduje jazda v historických vozoch. Jej cieľom je opäť vinárstvo. Údajne tam majú najlepšie červené na Slovensku a tak sa ide znova ochutnávať. Víno je také dobré, že si ho Róbert nakúpi rovno na dve geissenovské domáce oslavy. Rieši sa otázka, ako ho prepravia domov. Potom si Róbert naštuduje v knihe, že na Slovensku máme aj hory.

Geissenovcov odvezie vrtuľník do Banskej Štiavnice. Nasleduje historická prednáška v podaní pani primátorky, ktorú najviac „ocenia“ obe dievčatá. Carmen sa naopak o históriu živo zaujíma. Riaditeľ Slovenskej pošty venuje Geissenovcom špeciálnu sériu poštových známok s ich portrétmi. Dievčatá sa veľmi čudujú kto ešte píše listy v čase e-mailov. Považujú takúto aktivitu za veľmi neekologickú.

Deň v štvrtej časti sa začína pokusom o exkurziu do banských štôlní. Držiteľa kľúčov však mimo otváracích hodín nedokáže zohnať ani minister Sulík. Náhradný program však veľmi poteší beznádejnú romantičku Carmen: múzeum lásky. Venované Maríne, Sládkovičovi a najdlhšiemu ľúbostnému listu na svete v podobe básne. Každý z Geissenovcov si z tohto príbehu nenaplnenej lásky odnesie vlastné ponaučenie. Davina sa dostane na stopu prízraku múzea. Ďalšie kroky vedú do Banky lásky, kde Geissenovci samozrejme dostanú vlastný priečinok.

Na pamiatku svojej lásky doňho umiestnia reklamný predmet: značkový prívesok Roberto Geissini. Carmen a Róbert sa nechajú zmerať aj barometrom lásky. Výsledok nie je vynikajúci, ale je uspokojivý. Výlet pokračuje nakrúcaním príspevkov na TikTok a potom dorazia do wellnessového hotela. Na veľké uspokojenie dievčat, ktoré sa nevedia dočkať masáže alebo inej relaxačnej procedúry. Všetko však dopadne inak, Carmen s plnou vervou absolvuje kompletný liečebný program aj so zdravotnou prehliadkou.
Róbert prejaví vlažný záujem o pitnú kúru, no potom zistí, že sa pije iba voda. A dievčatá stále čakajú na svoj relaxačný program. Epizóda sa končí posedením pri jazierku, kde je požičovňa člnov. Róbert motivuje dievčatá k pretekom vo veslovaní pomerne slušnou prémiou pre víťazku. Nakoniec je veľmi spokojný, že donútil svoje dcéry trochu si zašportovať a nevyšlo ho to až tak draho.