
Psík Max v reklamách O2 skončil. Nahradia ho reálni ľudia, ktorým pomôže mágia
02.02.2023 06:00O2 predstavuje nový kreatívny koncept Magic Moments.
O2 predstavuje nový kreatívny koncept Magic Moments.
Rebríček najpopulárnejších slovenských médií má svojich dlhodobých lídrov, posun nastal v čítanosti novín a časopisov.
Asociácia PR diskutuje o špecifickom kódexe pre politické kampane, ktorý by vznikol v spolupráci všetkých relevantných asociácií kreatívneho biznisu.
O2 nahrádza 10 súčasných paušálov 3 novými, na ktoré postupne prejdú zákazníci všetkých starších programov.
Operátor O2 spravil dohodu so streamovacím gigantom.
Slovensko čakajú predčasné voľby a očakáva sa, že predvolebná kampaň bude mimoriadne drsná.
Do aplikácie Lidl Plus pribudne nová funkcionalita.
Čo bude s predplatným, ktoré bude bežať aj po ukončení predaja?
Reklama je podľa profesionálov neetická, šíri klamstvo, strach a štiepi spoločnosť.
Nový firemný dizajn sa bude zavádzať od januára 2023.
Napriek priaznivým výsledkom však nastáva zmena na čele spoločnosti.
Konšpirátori.sk zaradili internetový obchod Dráčika na zoznam webov, ktoré obsahujú dezinformácie a pochybný obsah.
Pod výsledok sa podpísali predovšetkým obavy spotrebiteľov.
Nárast cien urýchľuje presun komunikácie so zákazníkmi do online priestoru.
Prevádzky MALL Shop budú od februára minulosťou.
Z prvej dvadsiatky najnavštevovanejších slovenských webov vypadli dva portály.
Od januára zavádza významnú novinku pre všetkých zákazníkov aj špeciálnu ponuku pre seniorov.
Nová spoločnosť má konkurovať americkým gigantom v lukratívnom sektore online reklamy.
Mediaklik.sk má za sebou mimoriadne úspešný rok.
Noví posily majú pomôcť napĺňať strategické ciele operátora.
Čítanosť spravodajských webov v decembri stúpla, prispelo k tomu aj odvolávanie vlády.
Rada pre reklamu v tomto roku riešila najmä sťažnosti na zavádzajúce informácie o zdraví.
V slovenských médiách nastalo v roku 2022 viacero zmien na vrcholových pozíciách.
Povinnosť podnikateľov platiť koncesie končí po pätnástich rokoch.
Slovenská speváčka obsadila billboard nad najrušnejšou križovatkou Times Square v americkej metropole.