Jojka pred týždňom ponúkla divákom druhú epizódu rekordnej jedenástej série šou Česko Slovensko má talent a opäť valcovala naprieč všetkými cieľovými skupinami. Musela sa zmieriť s pomerne nepríjemným prepadom v celkovom publiku, avšak ani ten nemal za následok ohrozenie pozície jednotky na trhu.

Česko Slovensko má talent s druhou epizódou mal v nedeľu dosah na 640-tisíc divákov, celkovo si túto časť pustilo 330-tisíc divákov, čo je o takmer 70-tisíc menej ako pri premiére jedenástej série. Jesenná ťažisková šou Jojky si pripísala 7,2% sledovanosť a 19,9% podiel na trhu v univerzálnej cieľovej skupine 12+.

Pre mladších divákov v komerčnom publiku bol Talent najsledovanejším nespravodajským programom nedele s 5,7% ratingom a vysokým podielom až 21,7%. Najsilnejšou cieľovou skupinou Talentu boli uplynulú nedeľu muži vo veku 35 až 44 rokov s 8,2% sledovanosťou a nadpriemerným podielom 27,4%. Zo ženských cieľoviek bolo najviac diváčok v rovnakej vekovej skupine so 7,1% sledovanosťou a ešte vyšším podielom 23,8%.

V cieľovej skupine 12 – 54 prvá epizóda novej série Talentu získala 6,7% rating s trhovým podielom na úrovni 22,9%. V širšej cieľovke 12+ prvá časť uhrala až 8,6% sledovanosť s 22,1% trhovým podielom. Začiatok novej sezóny si pustilo 396-tisíc divákov.

Tvrdo môže v nedeľu naraziť Markíza. Netradične vysunula vyraďovací duel Farmy na záver celého týždňa. Ide o úplne novú situáciu, čo sa týka dlhoročne zabehnutého programu. Kým po minulé série sa vyraďovali z Farmy počas sobôt a reality šou bola silnou jednotkou na trhu, tento rok je všetko inak. Sobotný večer obsadila nová ťažisková šou Možné je všetko! a Farma si po rokoch pohodlného víťazenia v diváckej priazni vyskúša mimoriadne ostrú konkurenciu – nateraz len v podobe Talentu na Jojke. Od októbra sa k nemu pridá aj Pečie celé Slovensko na RTVS a Markíza môže ešte poriadne zaškrípať zubami.

Nedeľný večer si prvýkrát vyskúšal vyraďovací duel na Farme, ktorému doposiaľ patrili piatkové alebo sobotné večery. V novom vysielacom čase si ho zatiaľ našlo len 240-tisíc divákov v 12+, v cieľovke 12 – 54 si pripísal podiel na trhu 19,4% a 4,4% sledovanosť.