Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíza si môže vydýchnuť: Jej nová jesenná šou má výrazný divácky úspech

Druhá epizóda novej jesennej markizáckej šou potvrdila status úspešného projektu.

16.09.2023 06:00
možné je všetko, Foto:
Druhá epizóda Možné je všetko! bola jednotkou na trhu.
debata

V sobotu 9. septembra 2023 sa druhá epizóda Možné je všetko! v cieľovej skupine 12 – 54 stala suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Zároveň jej tiež patrí status divácky najúspešnejšej zábavnej šou uplynulého víkendu, keď dosiahla vyšší rating aj trhový podiel ako nedeľné Česko Slovensko má talent na Jojke.

marek ťapák, ťapák, Čítajte aj Bývalý programový riaditeľ RTVS Ťapák opäť konšpiruje: Európa je farizejská a zlé Rusko napadlo "mierumilovnú" Ukrajinu

V tejto komerčnej cieľovej skupine Možné je všetko! zvíťazilo s ratingom 6% a nadpriemerným trhovým podielom 24,6%. Medzitýždenne si tak atraktívna novinka polepšila z hľadiska ratingu o 0,1 percentu­álneho bodu a podiel na trhu jej narástol o 1,6 percentu­álneho bodu. Súťažná šou Záhady tela zaznamenala na Jednotke RTVS v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 14,3% a film Zabijakov osobný strážca 2 na Jojke podiel na trhu iba 12,1%.

kino Čítajte aj Kiná budú praskať vo švíkoch. V nedeľu ponúknu veľké zľavy za vstupné

Zaujímavosťou je, že v širšom publiku, teda v cieľovej skupine 12+ našla markizácka zábavná šou premožiteľa. Záhady tela na RTVS si celkovo pozrelo 323-tisíc divákov.

Prvá epizóda Možné je všetko! v cieľovej skupine 12 – 54 zvíťazila s ratingom 5,9% a trhovým podielom 23%. Celkovo pri obrazovkách sedelo 299-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala novinková šou dosah až na 502-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Čo ja viem, Marcel Merčiak Čítajte aj Čo ja viem sa vracia na obrazovky. Kubovčíkovú a Martinoviča potrápia otázky z fyziky a chémie

Nová šou výrazne zaujala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili podiel na trhu až 41,6%.

Druhú časť si celkovo pozrelo 285-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala šou dosah až na 468-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Stálu zostavu šou v druhej epizóde doplnili hviezdy kultového komediálneho seriálu Susedia Viki Ráková a Peter Marcin. Veľkej obľube sa šou teší aj na sociálnych sieťach.

pečie celé slovensko, Čítajte aj Jeseň na RTVS: Vracia sa hlavný divácky hit posledných rokov, nechýbajú stálice s novými sériami

Možné je všetko je slovenskou adaptáciou pôvodne francúzskeho formátu, ktorý pod názvom Anything Goes distribuuje spoločnosť Banijay Rights. Lokálne verzie šou už vznikli v približne 30-tich krajinách po celom svete, napríklad aj v Taliansku, Holandsku, Izraeli, Nórsku, Turecku, Mexiku, Bulharsku či Portugalsku.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #šou Možné je všetko