Nová reality šou Na nože, v ktorej šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, si získava čoraz viac divákov. V oboch hlavných cieľových skupinách sa novinka stala prvou diváckou voľbou v čase po 20:30 a porazila tak konkurenčný seriál Hranica na Jojke.
Čítajte aj Prečo musia skončiť české televízie na Slovensku? Markíza hovorí o právach, Jojka strčila hlavu do pieskuV cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla druhá epizóda Na nože rating 6,8% a trhový podiel 23,8%. Medzitýždenne si šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,8 percentuálneho bodu a trhový podiel jej stúpol až o 4,1 percentuálneho bodu. Hranica na Jojke v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostala s podielom na trhu 14,2 % v cieľovej skupine 12 – 54. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 511-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Na nože prekonalo Hranicu aj v celkovom publiku, keď šou prilákala 319-tisíc divákov, Hranicu si pustilo 294-tisíc divákov.
Čítajte aj Televízne prekvapenie roka: Druhá šanca zosadená z trónu, toto je nový najlepší seriál MarkízyPrvá epizóda Na nože získala rating na úrovni 6% a trhový podiel 19,7%. Celkovo pri obrazovkách sedelo 306-tisíc divákov.
Najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci celého trhu sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný seriálový hit Mama na prenájom. V cieľovej skupine 12 – 54 si pripísal rating 6,8% a trhový podiel 26,3%.
Čítajte aj Slováci pozor! Markíza a Jojka dosiahli svoje, exodus českých staníc sa začal. Tieto televízie sú vypnuté...Túto epizódu si vychutnalo celkovo 411-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla až 490-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Mama na prenájom tak porazila nielen konkurenčnú šou Bez servítky a stala sa tak za stredu divácky najúspešnejším seriálom na trhu.