Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Nová šou s drsným šéfkuchárom presvedčila divákov: Kam sa dostala sledovanosť?

Na nože po prvej epizóde nabralo nových divákov.

22.02.2023 06:00
na nože, Foto:
Nová reality šou Na nože postupne presviedča divákov na sledovanie.
debata
Klamstvo, Čítajte aj Markíza má nový televízny hit! Klamstvo je jej najúspešnejším seriálom tohto roka

Nová reality šou Na nože, v ktorej šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, si získava čoraz viac divákov. V oboch hlavných cieľových skupinách sa novinka stala prvou diváckou voľbou v čase po 20:30 a porazila tak konkurenčný seriál Hranica na Jojke.

televízia, televízor, ovládač Čítajte aj Prečo musia skončiť české televízie na Slovensku? Markíza hovorí o právach, Jojka strčila hlavu do piesku

V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla druhá epizóda Na nože rating 6,8% a trhový podiel 23,8%. Medzitýždenne si šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,8 percentu­álneho bodu a trhový podiel jej stúpol až o 4,1 percentu­álneho bodu. Hranica na Jojke v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostala s podielom na trhu 14,2 % v cieľovej skupine 12 – 54. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 511-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Na nože prekonalo Hranicu aj v celkovom publiku, keď šou prilákala 319-tisíc divákov, Hranicu si pustilo 294-tisíc divákov.

klamstvo, maštalír, horváthová, Čítajte aj Televízne prekvapenie roka: Druhá šanca zosadená z trónu, toto je nový najlepší seriál Markízy
Takto vyzerá reality šou Na nože! Fotogaléria - 12 fotiek Všetky fotky
Novinka Na nože! štartuje na Markíze 8. februára.

Prvá epizóda Na nože získala rating na úrovni 6% a trhový podiel 19,7%. Celkovo pri obrazovkách sedelo 306-tisíc divákov.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci celého trhu sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný seriálový hit Mama na prenájom. V cieľovej skupine 12 – 54 si pripísal rating 6,8% a trhový podiel 26,3%.

televízia, televízor, sledovanie televízie, seriály, filmy, online televízie, online, nelegálne sledovanie, piráti, pirátske sledovanie, Čítajte aj Slováci pozor! Markíza a Jojka dosiahli svoje, exodus českých staníc sa začal. Tieto televízie sú vypnuté...

Túto epizódu si vychutnalo celkovo 411-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla až 490-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Mama na prenájom tak porazila nielen konkurenčnú šou Bez servítky a stala sa tak za stredu divácky najúspešnejším seriálom na trhu.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV JOJ #TV Markíza #Seriál Hranica #Na nože