Seriál Klamstvo sa uviedol ako víťaz pondelkového večera a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla prvá epizóda Klamstva rating 8,2% a trhový podiel 25,9%. Konkurenčný seriál Hranica na Jojke zaostal s podielom na trhu 17,2 % v rovnakej cieľovej skupine. Jojkársky seriál si však udržal svoju pevnú divácku základňu, celkovo premiérovú epizódu si pozrelo 340-tisíc divákov.
Začiatok seriálu prilákal k obrazovkám celkovo 506-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania seriálová novinka zasiahla až 628-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Klamstvo sa nielenže uviedlo najlepšie zo všetkých tohtoročných seriálových noviniek, ktoré Markíza v roku 2023 uviedla, ale ako jediné prekročilo 500-tisícovú hranicu. Klamstvo za sebou ďaleko zanechalo Mamu na prenájom, Dunaj k vašim službám alebo aj novinku Na nože. Mama na prenájom štartoval so 417-tisícovým publikom, Dunaj prilákal 454-tisíc divákov a prvá časť Na nože 309-tisíc.
Podvečerný súboj, Mojsejová splnila úlohu
Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v pondelok v cieľovej skupine 12 – 54 stal podvečerný seriál Mama na prenájom. Na konto si pripísal rating 6,8% a nadpriemerný trhový podiel 26,9 %, v rebríčku sledovanosti tak predbehol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Hranica.

Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa vychutnalo 392-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 503-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Lenže účasť Nory Kabrheľovej (Mojsejovej) splnila účel. Rozdiel medzi kulinárskou šou a podvečerným seriálom sa výrazne zmenšil a v širšom publiku dokonca Jojka vyhrala. V cieľovke 12 – 54 pondelková servítka uhrala 6,5% rating a 25,8% trhový podiel. Príchod bývalej televíznej hviezdy si pozrelo 404-tisíc divákov.