Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíza má nový televízny hit! Klamstvo je jej najúspešnejším seriálom tohto roka

V pondelok večer trhový líder predstavil svoju tretie tohtoročnú seriálovú novinku a tá prevalcovala všetky ostatné programy.

22.02.2023 06:00
Klamstvo, Foto:
Prvá epizóda Klamstva prevalcovala aj ostatné markizácke seriály.
debata

Seriál Klamstvo sa uviedol ako víťaz pondelkového večera a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

klamstvo, maštalír, horváthová, Čítajte aj Televízne prekvapenie roka: Druhá šanca zosadená z trónu, toto je nový najlepší seriál Markízy

V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla prvá epizóda Klamstva rating 8,2% a trhový podiel 25,9%. Konkurenčný seriál Hranica na Jojke zaostal s podielom na trhu 17,2 % v rovnakej cieľovej skupine. Jojkársky seriál si však udržal svoju pevnú divácku základňu, celkovo premiérovú epizódu si pozrelo 340-tisíc divákov.

Začiatok seriálu prilákal k obrazovkám celkovo 506-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania seriálová novinka zasiahla až 628-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

televízia, televízor, ovládač Čítajte aj Prečo musia skončiť české televízie na Slovensku? Markíza hovorí o právach, Jojka strčila hlavu do piesku

Klamstvo sa nielenže uviedlo najlepšie zo všetkých tohtoročných seriálových noviniek, ktoré Markíza v roku 2023 uviedla, ale ako jediné prekročilo 500-tisícovú hranicu. Klamstvo za sebou ďaleko zanechalo Mamu na prenájom, Dunaj k vašim službám alebo aj novinku Na nože. Mama na prenájom štartoval so 417-tisícovým publikom, Dunaj prilákal 454-tisíc divákov a prvá časť Na nože 309-tisíc.

Toto sú herecké hviezdy zo seriálu Klamstvo! Fotogaléria - 11 fotiek Všetky fotky
Ivana Kuxová v seriáli Klamstvo.

Podvečerný súboj, Mojsejová splnila úlohu

Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v pondelok v cieľovej skupine 12 – 54 stal podvečerný seriál Mama na prenájom. Na konto si pripísal rating 6,8% a nadpriemerný trhový podiel 26,9 %, v rebríčku sledovanosti tak predbehol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Hranica.

televízia, televízor, sledovanie televízie, seriály, filmy, online televízie, online, nelegálne sledovanie, piráti, pirátske sledovanie, Čítajte aj Slováci pozor! Markíza a Jojka dosiahli svoje, exodus českých staníc sa začal. Tieto televízie sú vypnuté...

Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa vychutnalo 392-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 503-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Lenže účasť Nory Kabrheľovej (Mojsejovej) splnila účel. Rozdiel medzi kulinárskou šou a podvečerným seriálom sa výrazne zmenšil a v širšom publiku dokonca Jojka vyhrala. V cieľovke 12 – 54 pondelková servítka uhrala 6,5% rating a 25,8% trhový podiel. Príchod bývalej televíznej hviezdy si pozrelo 404-tisíc divákov.

Takto vyzerá seriálový hit Klamstvo! Fotogaléria - 13 fotiek Všetky fotky
Záber zo seriálu Klamstvo.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV JOJ #TV Markíza #Bez servítky #televízna sezóna 2022/2023 #seriál Mama na prenájom #seriál Klamstvo