Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Prieskum: Voyo je najznámejšou streamovacou službou na Slovensku, predstihlo aj gigantov

Markíza sa chváli najnovším prieskumom o rozpoznateľnosti streamovacích služieb na Slovensku.

13.07.2022 06:00
debata (1)
the vampire diaries, upírske denníky, Čítajte aj Seriálový júl na HBO Max: Nové časti top hitu a návrat kultového krvavého seriálu!

Streamovacia služba Voyo, ktorú na Slovensku prevádzkuje skupina Markíza, si výrazne polepšila v rámci spontánnej znalosti značky, ako aj v mnohých ďalších dôležitých imidžových parametroch. Vyplýva to z výsledkov online kvantitatívneho prieskumu, ktorý exkluzívne pre skupinu Markíza uskutočnila spoločnosť 2muse. Kvantitatívny online prieskum sa uskutočnil v období od 12. do 16. mája 2022 na vzorke 1 004 respondentov vo veku 18 – 79 rokov, ktorí reprezentujú populáciu Slovenska, denne používajú internet a sú konzumentmi online videa.

Lenka Ježová Čítajte aj Mediálny prestup: Ježová v TA3 končí. Už dlhšie cítila, že je čas na zmenu

Voyo prevádzkuje skupina Markíza od augusta 2011, v novembri 2020 prešlo kompletným vizuálnym aj obsahovým reštartom, odkedy zaznamenáva výrazný nárast počtu predplatiteľov. Na Slovensku aj v Česku je ich dokopy už viac než 350-tisíc. Voyo je chrbtovou kosťou digitálnej transformácie CME na všetkých trhoch, kde pôsobí. Naďalej prináša nové vylepšenia a funkcionality, pričom každý rok plánuje uviesť viac než desiatku nových Voyo Originálov najrôznejších žánrov. Tento rok to budú ešte novinky s názvami Gumy a Kráľ Šumavy, budúci rok príde na rad napríklad aj pokračovanie minisérie Iveta, ktoré bude tentokrát sledovať život speváčky Ivety Bartošovej v 90. rokoch.

TV jún Čítajte aj Markíze záver jarnej sezóny nevyšiel, Jojka odštartovala seriálové leto
Znalosť streamovaciích služieb na Slovensku. Foto: TV Markízu
Znalost streamovacich sluzieb na Slovensku Znalosť streamovaciích služieb na Slovensku.

V máji 2022 dosiahlo Voyo doposiaľ vôbec najvyššiu spontánnu znalosť značky. Na otázku „Keď sa povie platený online videoportál, ktorá značka vám vybaví ako prvá?“ odpovedalo až 36% respondentov, že práve Voyo. V porovnaní s marcom 2022 ide o nárast o 10 percentuálnych bodov. Celkovo až 55% respondentov spomenulo Voyo medzi videoportálmi, ktoré im prídu automaticky na um. V oboch týchto parametroch tak Voyo predstihlo aj celosvetového giganta Netflix a stalo sa tak najznámejšou streamovacou službou na Slovensku.

talent, Čítajte aj Jojka sa vo veľkom chystá na jeseň: Toto sú prvé informácie o novej sérii Talentu

„Voyo v prieskume vyšlo tiež ako streamovacia platforma s dlhodobo najviditeľnejšou komunikáciou a výrazne posilnilo svoj imidž vo viacerých dôležitých atribútoch – prináša novinky, zábavu pre celú rodinu a slovenský obsah vysokej kvality. Je tiež vnímané ako predovšetkým slovenská služba, ktorá je odvážnym vyzývateľom pre konkurenciu a ponúka dobrý pomer kvality a ceny,“ povedal Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza.

© Autorské práva vyhradené

1 debata chyba
Viac na túto tému: #TV Markíza #Voyo