Streamovacia služba Voyo, ktorú na Slovensku prevádzkuje skupina Markíza, si výrazne polepšila v rámci spontánnej znalosti značky, ako aj v mnohých ďalších dôležitých imidžových parametroch. Vyplýva to z výsledkov online kvantitatívneho prieskumu, ktorý exkluzívne pre skupinu Markíza uskutočnila spoločnosť 2muse. Kvantitatívny online prieskum sa uskutočnil v období od 12. do 16. mája 2022 na vzorke 1 004 respondentov vo veku 18 – 79 rokov, ktorí reprezentujú populáciu Slovenska, denne používajú internet a sú konzumentmi online videa.
Voyo prevádzkuje skupina Markíza od augusta 2011, v novembri 2020 prešlo kompletným vizuálnym aj obsahovým reštartom, odkedy zaznamenáva výrazný nárast počtu predplatiteľov. Na Slovensku aj v Česku je ich dokopy už viac než 350-tisíc. Voyo je chrbtovou kosťou digitálnej transformácie CME na všetkých trhoch, kde pôsobí. Naďalej prináša nové vylepšenia a funkcionality, pričom každý rok plánuje uviesť viac než desiatku nových Voyo Originálov najrôznejších žánrov. Tento rok to budú ešte novinky s názvami Gumy a Kráľ Šumavy, budúci rok príde na rad napríklad aj pokračovanie minisérie Iveta, ktoré bude tentokrát sledovať život speváčky Ivety Bartošovej v 90. rokoch.
Čítajte aj Markíze záver jarnej sezóny nevyšiel, Jojka odštartovala seriálové letoV máji 2022 dosiahlo Voyo doposiaľ vôbec najvyššiu spontánnu znalosť značky. Na otázku „Keď sa povie platený online videoportál, ktorá značka vám vybaví ako prvá?“ odpovedalo až 36% respondentov, že práve Voyo. V porovnaní s marcom 2022 ide o nárast o 10 percentuálnych bodov. Celkovo až 55% respondentov spomenulo Voyo medzi videoportálmi, ktoré im prídu automaticky na um. V oboch týchto parametroch tak Voyo predstihlo aj celosvetového giganta Netflix a stalo sa tak najznámejšou streamovacou službou na Slovensku.
„Voyo v prieskume vyšlo tiež ako streamovacia platforma s dlhodobo najviditeľnejšou komunikáciou a výrazne posilnilo svoj imidž vo viacerých dôležitých atribútoch – prináša novinky, zábavu pre celú rodinu a slovenský obsah vysokej kvality. Je tiež vnímané ako predovšetkým slovenská služba, ktorá je odvážnym vyzývateľom pre konkurenciu a ponúka dobrý pomer kvality a ceny,“ povedal Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza.