Seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší neustále rastúcemu diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalší rekord. Vo štvrtok 5. októbra 2023 si ho v rámci oboch hlavných cieľových skupín vychutnal absolútne najvyšší počet divákov od jeho januárového štartu. Zároveň sa stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Čítajte aj Televíziu ta3 opúšťa legendárny moderátor: Jeho tvár a hlas pozná každý SlovákŠtrnásta premiérová epizóda 3. série Dunaja v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla doposiaľ rekordný rating 8,6% a tretí najvyšší podiel na trhu 28,5% v rámci všetkých troch doterajších sérií. Dunaj prevalcoval seriál Nemocnica (podiel na trhu 16,1% v cieľovke 12 – 54) na Jojke, Hit roka na Jednotke RTVS (share 5,9% v cieľovke 12 – 54). Poradil si aj s prvým polčasom futbalového zápasu zo skupinovej fázy Európskej konferenčnej ligy UEFA medzi mužstvami FC Spartak Trnava a Fenerbahçe Istanbul (share 11% v cieľovke 12 – 54) na stanici Šport.
Čítajte aj Rok po teroristickom útoku na Zámockej: Vrah bol obeťou spravodajských hier, tvrdili dezinformátoriDunaj vo štvrtok obzvlášť oslovil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 43,9%. Spomínaná epizóda pritiahla k obrazovkám rekordných 515-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania zasiahla dokonca až 651-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Čítajte aj Nové centrum Bratislavy rozšíri ďalšia štýlová budova. Pozrite sa, ako bude vyzeraťJednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma. Táto epizóda zaznamenala v čase vysielania najvyšší rating 3,7% a trhový podiel 19,4% v cieľovej skupine 12–54. Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s politickou diskusiu Na hrane (podiel na trhu 10,6% v cieľovke 12 – 54) a so seriálom Polnočná spoveď (podiel na trhu 6,5 % v cieľovke 12 – 54).
Čítajte aj Čaputová a Danko vyzerali ako na nevydarenom rande: Slovenské internety sa zabávajú na povolebnej situáciiVynikajúci výkon zaznamenal tiež podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si vo štvrtok pripísal víťazný rating 4,7% a trhový podiel 24,3% v cieľovej skupine 12–54. Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si včera vychutnalo skvelých 325-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah na 436-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).