Seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza má na konte poriadny divácky úspech, v utorok 12. septembra 2023 si pripísal ďalšie víťazstvo a dokonca aj rekordný trhový podiel od svojho štartu v januári 2023. V oboch hlavných cieľových skupinách porazil Nemocnicu na Jojke a stal sa tak absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Čítajte aj Pražský Václavák bude o pár rokov vyzerať úplne inak. Po 40 rokoch sa na námestie vrátia...Minulotýždňová siedma premiérová epizóda 3. série Dunaja v cieľovej skupine 12 –54 dosiahla rating 8% a doposiaľ absolútne najvyšší podiel na trhu 29,5%. Nemocnica nemala šancu s podielom na trhu iba 14,7 % v rovnakej cieľovej skupine, pričom dosiahla 4,1% rating. Potvrdzuje sa kontinuálny pád lekárskej drámy na Jojke, keď ju počas najnovšej série postupne opúšťajú diváci. Dokonca podliezla 300-tisícovú hranicu celkového publika.
Dunaj pritiahol k obrazovkám fantastických 476-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania zasiahla dokonca až 618-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Čítajte aj Jeseň na RTVS: Vracia sa hlavný divácky hit posledných rokov, nechýbajú stálice s novými sériamiSilnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma. Siedma epizóda 15. série si pripísala rating 3% a trhový podiel 20,8% v cieľovej skupine 12 – 54. Jojka ponúkla divákom premiérovú epizódu sitkomu Tomáš a Diana (podiel 11,3% v CS 12 – 54) a Dvojka na zabitie (podiel 7,7% v CS 12 – 54).
Čítajte aj Bývalý programový riaditeľ RTVS Ťapák opäť konšpiruje: Európa je farizejská a zlé Rusko napadlo "mierumilovnú" UkrajinuVo víťaznom ťažení pokračuje aj podvečerná Mama na prenájom, ktorá si v utorok pripísal víťazný rating 4,4% a nadpriemerný trhový podiel 28,9% v cieľovej skupine 12 – 54. V rebríčku sledovanosti predstihol zo skvelého šiesteho miesta nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Nemocnicu.
Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si včera vychutnalo 290-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah na 393-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).