Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Rekordný návrat na obrazovky po pauze: Maštalír je ťahúňom gradujúcej minisérie

Klamstvo sa vrátilo po veľkonočnej pauze a rovno si pripísalo rekordný trhový podiel. Gradujúca mrazivá miniséria je hitom pondelkového slotu.

24.04.2023 06:00
klamstvo, maštalír, horváthová, Foto:
Záber zo seriálu Klamstvo.
debata
20200716 rtvs 003714948 Čítajte aj RTVS dostane od štátu 160 miliónov. Podľa nových pravidiel si polepší, stále to však nestačí

Dramatický seriál Klamstvo si aj v pondelok 17. apríla 2023 pripísal na konto ďalšie víťazstvo a v oboch hlavných cieľových skupinách sa na obrazovkách televízie Markíza stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Zároveň si z hľadiska sledovanosti výrazne polepšil a zaznamenal rekordný podiel na trhu. Podvečer už tradične zabodoval rodinný seriálový hit Mama na prenájom.

televízor, ovládač, sledovanie televízie, televízia Čítajte aj Vypnutie českých televízií: JOJ a Markíza sa odmlčali, ale pokračujú vo výzvach operátorom, hovorí odborník

Jednoznačnou prvou diváckou voľbou sa v pondelok večer stala ôsma premiérová epizóda dramatického seriálu Klamstvo. V cieľovej skupine 12 – 54 dorovnala doposiaľ najvyšší rating 8,2% a dosiahla rekordný trhový podiel 28,4%. Seriál si tak od poslednej odvysielanej epizódy polepšil z hľadiska ratingu o 1,3 percentu­álneho bodu a podiel na trhu mu vzrástol až o 5,3 percentu­álneho bodu. Hranica na Jojke nemala šancu a naďalej sa pohybuje v podpriemeroch s podielom na trhu iba 16,2% v rovnakej cieľovej skupine.

TA3 Čítajte aj Zmeny v TA3 sa nekončia: Známy moderátor má novú funkciu. Zostane na obrazovke?

Táto epizóda k obrazovkám celkovo 470-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo doposiaľ tretí najlepší výkon. V čase vysielania seriál zasiahol až 597-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Pondelková epizóda Mamy na prenájom dosiahla v cieľovej skupine 12 – 54 výborný rating 6,4% a nadpriemerný trhový podiel 28,1%. V rebríčku sledovanosti tak predbehla nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Hranica na Jojke.

McDonald’s Čítajte aj McDonald’s má na Slovensku veľké plány: Pezinkom sa to nekončí, expanzia do menších miest naberie obrátky

Mamu na prenájom si v úvode minulého týždňa vychutnalo skvelých 397-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 485-tisíc divákov (AvRch v CS 12+)

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #seriál Klamstvo