
Tento týždeň televízia Markíza nabehla na novú podobu prime-timu. Definitívne odsunula Survivora do druhého pásma, epizódy skrátila a rozdelila do štyroch dní. Počas utorka nasadila nové epizódy českej verzie Utajeného šéfa a týmto krokom si čiastočne pomohla vylepšiť si skóre. V cieľovke 12 – 54 si dokumentárnu reality šou pozrelo 164-tisíc divákov. Nasledujúci Survivor pokračuje v diváckom pekle. Pustilo si ho len 88-tisíc divákov v komerčnej cieľovke. Viac divákov mala aj vedomostná reláciu Duel na RTVS, ktorá sa vysiela podvečer.

Absolútnym kráľom utorkového večera sa stala jojkárska Nemocnica, ktorá naplno valcuje s novými epizódami aj tento rok. Tú si v cieľovke 12 – 54 pustilo 292-tisíc divákov, čo predstavuje 9,7% sledovanosť s trhovým podielom 25,8%, pričom zasiahla až 377-tisíc divákov obchodne relevantného publika (AvRch 12–54). Lekárska dráma zlomila vlastný rekord v mladšom publiku, ide o najlepší výsledok od začiatku vysielania, teda augusta 2021.

Seriál na Jojke tiež prepisoval prvé tri priečky v rebríčku svojich dosiaľ najsledovanejších epizód v rámci univerzálneho publika, keď druhé miesto obsadila práve utorková epizóda, ktorú si nenechalo ujsť až 606-tisíc divákov, s vynikajúcou 13,1% sledovanosťou a 26,8% podielom na trhu, pričom dosah mala až 767-tisíc divákov (AvRch 12+).

Nemocnica bola v utorok lídrom trhu pre všetky ženské a väčšinu mužských cieľových skupín, najviac diváčok bolo vo veku 45 – 54, pri ktorých seriál dosiahol vysoko nadpriemernú, excelentnú sledovanosť až 17% a podiel 30,2%. Celkovo si ženy univerzálneho publika v utorok vyslúžili až 15,7% sledovanosť a 29,8% podiel.