Prerod HBO GO na HBO Max sa začne na Slovensku už 8. marca. Príchod tejto služby sa týka aj ďalších 14 krajín, nebude chýbať ani Česko. HBO Max prvýkrát prinesie obľúbené tituly štúdií Warner Bros., HBO, DC, Cartoon Network, Max Originals a ďalších na jednej platforme. Najnovšie filmy od Warner Bros. budú dostupné na HBO Max už 45 dní po ich premiére v kinách, a to bez nutnosti čokoľvek doplácať. Navyše služba bude spustená so špeciálnou ponukou dostupnou pre všetkých súčasných a nových predplatiteľov, a to so zľavou 33% mesačného predplatného.
Čítajte aj Netflix v roku 2022 prinesie návrat svojich hitov! Toto si nemôžete nechať ujsťNa HBO Max budú prvýkrát na jedinom mieste k dispozícii nové aj kultové seriály a filmy spoločností Warner Bros., HBO, DC, Cartoon Network a Max Originals, vrátane filmov spoločnosti Warner Bros., ktoré budú zverejnené už 45 dní po uvedení do kín. Medzi filmami spoločnosti Warner Bros., na ktoré sa môžeme tešiť, budú napríklad Matrix Resurrections, Duna, Space Jam Nová legenda, The Suicide Squad: Samovražedná misia alebo Tom a Jerry.
Čítajte aj Markíza prichádza s prekvapením! Do ťažiskovej šou angažovala seriálovú hviezduK dispozícii budú aj nové seriály z pôvodnej tvorby Max Originals – Stanica 11 (Station Eleven), Sexuálny život vysokoškoláčok (Sex Lives of College Girls) a Peacemaker. Z európskej produkcie Max Originals sa na platforme objaví Dafne a spol. (Todo Lo Otro), Kamikaze, Ruxx. Núdza nebude ani o zábavné reality show, ako je Amy v očakávaní (Expecting Amy), Amerika hľadá striptéra (Finding Magic Mike), Ostrov frajerov (FBoy Island) a Selena varí so šéfkuchármi (Selena + Chef) alebo unscripted show Spolu & Hladní. Medzi programami pre deti nebudú chýbať seriály Mladí Titáni do toho!, Gumballov úžasný svet, kultové animované rozprávky Looney Tunes a riekanky CoComelon.
Čítajte aj Toto musíte vidieť! Česká Nova nakrútila vlastnú Druhú šancu s MaštalíromJohannes Larcher, riaditeľ spoločnosti HBO Max International, uviedol: „Celosvetová expanzia HBO Max pokračuje rýchlym tempom. Službu spúšťame v ďalších 15 európskych krajinách, vďaka čomu sme dostupní už v 61 oblastiach po celom svete. Držíme sa stratégie a cieľa predávať službu priamo spotrebiteľom po celom svete, čo nám spolu s obľúbeným obsahom zabezpečí všetko potrebné na to, aby sme sa stali jednou z najlepších globálnych streamovacích platforiem.“