Tento týždeň televízia Markíza nabehla na novú podobu prime-timu. Definitívne odsunula Survivora do druhého pásma, epizódy skrátila a rozdelila do štyroch dní. Počas utorka nasadila nové epizódy českej verzie Utajeného šéfa a týmto krokom si čiastočne pomohla vylepšiť si skóre. V cieľovke 12 – 54 si dokumentárnu reality šou pozrelo 164-tisíc divákov. Nasledujúci Survivor pokračuje v diváckom pekle. Pustilo si ho len 88-tisíc divákov v komerčnej cieľovke. Viac divákov mala aj vedomostná reláciu Duel na RTVS, ktorá sa vysiela podvečer.
Čítajte aj Televízna vojna sa môže začať! Svetová platforma HBO Max prichádza na SlovenskoAbsolútnym kráľom utorkového večera sa stala jojkárska Nemocnica, ktorá naplno valcuje s novými epizódami aj tento rok. Tú si v cieľovke 12 – 54 pustilo 292-tisíc divákov, čo predstavuje 9,7% sledovanosť s trhovým podielom 25,8%, pričom zasiahla až 377-tisíc divákov obchodne relevantného publika (AvRch 12–54). Lekárska dráma zlomila vlastný rekord v mladšom publiku, ide o najlepší výsledok od začiatku vysielania, teda augusta 2021.
Čítajte aj Toto musíte vidieť! Česká Nova nakrútila vlastnú Druhú šancu s MaštalíromSeriál na Jojke tiež prepisoval prvé tri priečky v rebríčku svojich dosiaľ najsledovanejších epizód v rámci univerzálneho publika, keď druhé miesto obsadila práve utorková epizóda, ktorú si nenechalo ujsť až 606-tisíc divákov, s vynikajúcou 13,1% sledovanosťou a 26,8% podielom na trhu, pričom dosah mala až 767-tisíc divákov (AvRch 12+).
Čítajte aj Markíza prichádza s prekvapením! Do ťažiskovej šou angažovala seriálovú hviezduNemocnica bola v utorok lídrom trhu pre všetky ženské a väčšinu mužských cieľových skupín, najviac diváčok bolo vo veku 45 – 54, pri ktorých seriál dosiahol vysoko nadpriemernú, excelentnú sledovanosť až 17% a podiel 30,2%. Celkovo si ženy univerzálneho publika v utorok vyslúžili až 15,7% sledovanosť a 29,8% podiel.