Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Top programy novembra: To, čo dokázal Dunaj, k vašim službám, sa nepodarilo žiadnej relácii

Seriál Dunaj, k vašim službám, sa stal v novembri absolútne najsledovanejším programom na slovenskom trhu a prekonal viackrát svoje rekordy. RTVS ovládla nedeľné večery so svojou šou Pečie celé Slovensko, Jojka úspešne odštartovala novú sezónu V siedmom nebi.

07.12.2023 00:00
Dunaj, k vašim službám Foto:
Dunaj, k vašim službám
debata
Perinbaba, Čítajte aj Vianoce na Markíze: Rozlúčka s Perinbabou, nová podoba Štedrého večera a to nie je všetko!

Rebríček ovládol Dunaj, k vašim službám

Dunaj, k vašim službám Foto: TV Markíza
Dunaj, k vašim službám Dunaj, k vašim službám

Uplynulý mesiac sa najlepšie darilo rodinnej ságe Dunaj, k vašim službám, ktorá sa stala absolútne najsledovanejším seriálom na slovenskom trhu v oboch hlavných cieľových skupinách. V komerčnej cieľovej skupine 12–54 a so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti si až tri novembrové epizódy pripísali sledovanosť vyššiu ako 10 percent a ich podiely na trhu pokorili hranicu 30 percent.

Žiadnemu inému programu z ponuky všetkých slovenských televízií, ani spravodajskému, sa tieto hranice nepodarilo prekonať. Deväť v novembri odvysielaných premiérových epizód Dunaja dosiahlo v cieľovej skupine 12–54 nadštandardnú priemernú sledovanosť 9,7 % a trhový podiel 29,2 %. K obrazovkám prilákal v priemere 580-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, maximom bolo až 595-tisíc divákov.

dunaj, Čítajte aj Naozaj budú diváci čakať na návrat Dunaja tak dlho? Vieme, kedy sa vráti

Svojich divákov si udržala aj konkurenčná Nemocnica televízie JOJ. V novembri ju sledovalo v priemere 372-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, maximom bolo 411-tisíc divákov. V obchodnej cieľovej skupine 12–54 a so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti si pripísala priemerný rating 5,7 % a trhový podiel 21,4 %. Do rebríčka top nespravodajských programov sa však nedostali ďalšie tri seriály Jojky – Duch, Hranica a Prokurátorka, ktorá 22. novembra dospela do finále.

Zo seriálovej ponuky Markízy zabodovala u mladších divákov piata séria komediálneho seriálu Pán profesor, ktorá v cieľovej skupine 12–54 so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti zaznamenala priemernú sledovanosť 7,6 % a trhový podiel 24,9 %. Štyri novembrové epizódy pritiahli k obrazovkám v priemere 365-tisíc divákov starších ako 12 rokov, maximom bolo 392-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

pán profesor, Čítajte viac Pána profesora ukončilo dramatické finále. Kedy sa dozvieme, ako dopadol veľký deň Sama a Klaudie?

Stredajšie večery na Markíze patrili návratu reality šou Utajený šéf. V priemere si štyri novembrové epizódy so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti pripísali priemerný rating 6,8 % a trhový podiel 23,8 % v cieľovej skupine 12–54 a sledovalo ich priemerne 352-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Víkendové zábavné relácie

Petra Tóthová a Jožka Zaukolcová v 3. sérii šou... Foto: RTVS
Petra Tóthová a Jožka Zaukolcová Petra Tóthová a Jožka Zaukolcová v 3. sérii šou Pečie celé Slovensko.

Najsledovanejším víkendovým programom bola opäť šou Pečie celé Slovensko. Všetky štyri novembrové epizódy prekročili ako jediné v rámci programov RTVS pol miliónovú hranicu. So započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti si ich v priemere pozrelo až 565-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V cieľovej skupine 12–54 si pripísali nadštandardný priemerný rating 9,5 % a podiel na trhu 26,6 %.

Najsledovanejším zábavným programom TV JOJ bolo V siedmom nebi, ktoré sa vrátilo na obrazovky v sobotu 25. novembra. Pozrelo si ho 484-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v cieľovej skupine 12–54 a so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti si pripísalo rating 7,4 % a podiel na trhu 23,2 %.

pelíšky, Čítajte viac Vianoce na Jojke: Presun kultovej komédie z Markízy a klasiky, ktoré diváci milujú

Nedeľná šou Česko Slovensko má talent si v novembri so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti pripísala priemerný rating 6,2 % a podiel na trhu 23,3 % v cieľovej skupine 12–54. V priemere si štyri novembrové epizódy pozrelo 372-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Sobotné večery na Markíze patrili túto jeseň zábavnej šou Možné je všetko!. V novembri boli odvysielané posledné dve epizódy, ktoré zaznamenali priemerný rating 8,0 % a trhový podiel 23,5 % v cieľovej skupine 12–54 a sledovalo ich priemerne 347-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Maximom nedeľných Duelov na Farme bola sledovanosť 5,5 % a podiel na trhu 17,7 %.

farma, Čítajte viac Toto Farma ešte nezažila: Diváci sa búria, spisujú petície. Markíza prehovorila, čo bude ďalej...

K najsledovanejším programom TV joj patril aj nedeľný podvečerný magazín Nové bývanie, ktorý si pozrelo v priemere 435-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, novembrovým maximom bolo až 472-tisíc divákov.

K najsledovanejším programom Jednotky RTVS patrili ešte nedeľná politická relácia O 5 minút 12 s novembrovým maximom 443-tisíc divákov a piatková zábavná relácia Čo ja viem s maximom 417-tisíc divákov. Maximom sobotných Záhad tela bolo v novembri 396-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

čas nádejí, Čítajte viac Zvalcuje RTVS Markízu a Jojku? Konečne potvrdila vysielanie nového slovenského seriálu
logo, Markíza, JOJ, RTVS Čítajte viac Skupina Markíza v novembri porážala konkurenciu každý jeden deň, RTVS zhoršila svoje výsledky

Zdroj údajov: PMT/KANTAR SLOVAKIA. Dáta sú uvedené v meraní LIVE (v čase vysielania) + TS0–3 (odložená trojdňová sledovanosť) + HOSTIA.

  • Cieľové skupiny: Obchodná cieľová skupina 12–54 zahŕňa divákov vo veku od 12 do 54 rokov, univerzálna cieľová skupina 12+ širšie publikum divákov starších než 12 rokov.
  • Trhový podiel (share %) udáva podiel počtu divákov sledujúcich konkrétnu stanicu z celkového počtu divákov, ktorí sledujú televíziu na všetkých sledovaných staniciach v danom čase.
  • Sledovanosť (rating %) udáva podiel divákov z populácie (zo všetkých obyvateľov Slovenska), ktorí v konkrétnom čase sledovali danú reláciu alebo stanicu.

Veľkosť panelu, na ktorom sa merajú údaje, zahŕňa 1200 domácností a 3645 jednotlivcov bez hostí. Ročne sa obmieňa 25 % panelu. Do merania je zaradených min. 140 televíznych staníc.

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #RTVS #TV JOJ #TV Markíza #sledovanosť TV