Rebríček ovládol Dunaj, k vašim službám
Uplynulý mesiac sa najlepšie darilo rodinnej ságe Dunaj, k vašim službám, ktorá sa stala absolútne najsledovanejším seriálom na slovenskom trhu v oboch hlavných cieľových skupinách. V komerčnej cieľovej skupine 12–54 a so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti si až tri novembrové epizódy pripísali sledovanosť vyššiu ako 10 percent a ich podiely na trhu pokorili hranicu 30 percent.
Žiadnemu inému programu z ponuky všetkých slovenských televízií, ani spravodajskému, sa tieto hranice nepodarilo prekonať. Deväť v novembri odvysielaných premiérových epizód Dunaja dosiahlo v cieľovej skupine 12–54 nadštandardnú priemernú sledovanosť 9,7 % a trhový podiel 29,2 %. K obrazovkám prilákal v priemere 580-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, maximom bolo až 595-tisíc divákov.
Čítajte aj Naozaj budú diváci čakať na návrat Dunaja tak dlho? Vieme, kedy sa vrátiSvojich divákov si udržala aj konkurenčná Nemocnica televízie JOJ. V novembri ju sledovalo v priemere 372-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, maximom bolo 411-tisíc divákov. V obchodnej cieľovej skupine 12–54 a so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti si pripísala priemerný rating 5,7 % a trhový podiel 21,4 %. Do rebríčka top nespravodajských programov sa však nedostali ďalšie tri seriály Jojky – Duch, Hranica a Prokurátorka, ktorá 22. novembra dospela do finále.
Zo seriálovej ponuky Markízy zabodovala u mladších divákov piata séria komediálneho seriálu Pán profesor, ktorá v cieľovej skupine 12–54 so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti zaznamenala priemernú sledovanosť 7,6 % a trhový podiel 24,9 %. Štyri novembrové epizódy pritiahli k obrazovkám v priemere 365-tisíc divákov starších ako 12 rokov, maximom bolo 392-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Čítajte viac Pána profesora ukončilo dramatické finále. Kedy sa dozvieme, ako dopadol veľký deň Sama a Klaudie?Stredajšie večery na Markíze patrili návratu reality šou Utajený šéf. V priemere si štyri novembrové epizódy so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti pripísali priemerný rating 6,8 % a trhový podiel 23,8 % v cieľovej skupine 12–54 a sledovalo ich priemerne 352-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Víkendové zábavné relácie
Najsledovanejším víkendovým programom bola opäť šou Pečie celé Slovensko. Všetky štyri novembrové epizódy prekročili ako jediné v rámci programov RTVS pol miliónovú hranicu. So započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti si ich v priemere pozrelo až 565-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V cieľovej skupine 12–54 si pripísali nadštandardný priemerný rating 9,5 % a podiel na trhu 26,6 %.
Najsledovanejším zábavným programom TV JOJ bolo V siedmom nebi, ktoré sa vrátilo na obrazovky v sobotu 25. novembra. Pozrelo si ho 484-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v cieľovej skupine 12–54 a so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti si pripísalo rating 7,4 % a podiel na trhu 23,2 %.
Čítajte viac Vianoce na Jojke: Presun kultovej komédie z Markízy a klasiky, ktoré diváci milujúNedeľná šou Česko Slovensko má talent si v novembri so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti pripísala priemerný rating 6,2 % a podiel na trhu 23,3 % v cieľovej skupine 12–54. V priemere si štyri novembrové epizódy pozrelo 372-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Sobotné večery na Markíze patrili túto jeseň zábavnej šou Možné je všetko!. V novembri boli odvysielané posledné dve epizódy, ktoré zaznamenali priemerný rating 8,0 % a trhový podiel 23,5 % v cieľovej skupine 12–54 a sledovalo ich priemerne 347-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Maximom nedeľných Duelov na Farme bola sledovanosť 5,5 % a podiel na trhu 17,7 %.
Čítajte viac Toto Farma ešte nezažila: Diváci sa búria, spisujú petície. Markíza prehovorila, čo bude ďalej...K najsledovanejším programom TV joj patril aj nedeľný podvečerný magazín Nové bývanie, ktorý si pozrelo v priemere 435-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, novembrovým maximom bolo až 472-tisíc divákov.
K najsledovanejším programom Jednotky RTVS patrili ešte nedeľná politická relácia O 5 minút 12 s novembrovým maximom 443-tisíc divákov a piatková zábavná relácia Čo ja viem s maximom 417-tisíc divákov. Maximom sobotných Záhad tela bolo v novembri 396-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Čítajte viac Zvalcuje RTVS Markízu a Jojku? Konečne potvrdila vysielanie nového slovenského seriálu Čítajte viac Skupina Markíza v novembri porážala konkurenciu každý jeden deň, RTVS zhoršila svoje výsledkyZdroj údajov: PMT/KANTAR SLOVAKIA. Dáta sú uvedené v meraní LIVE (v čase vysielania) + TS0–3 (odložená trojdňová sledovanosť) + HOSTIA.
- Cieľové skupiny: Obchodná cieľová skupina 12–54 zahŕňa divákov vo veku od 12 do 54 rokov, univerzálna cieľová skupina 12+ širšie publikum divákov starších než 12 rokov.
- Trhový podiel (share %) udáva podiel počtu divákov sledujúcich konkrétnu stanicu z celkového počtu divákov, ktorí sledujú televíziu na všetkých sledovaných staniciach v danom čase.
- Sledovanosť (rating %) udáva podiel divákov z populácie (zo všetkých obyvateľov Slovenska), ktorí v konkrétnom čase sledovali danú reláciu alebo stanicu.
Veľkosť panelu, na ktorom sa merajú údaje, zahŕňa 1200 domácností a 3645 jednotlivcov bez hostí. Ročne sa obmieňa 25 % panelu. Do merania je zaradených min. 140 televíznych staníc.