Dobový seriál Dunaj, k vašim službám uviedla televízia Markíza na obrazovky začiatkom roka. Seriál si svojou témou, spracovaním aj hereckým obsadením získal divákov a stal sa najsledovanejším seriálom na slovenskom trhu.
Od októbra už pritiahol k obrazovkám pravidelne viac ako pol milióna divákov, maximom bolo 558-tisíc divákov pri predposlednej epizóde. Finálovú epizódu, odvysielanú 30. novembra, si pozrelo 527-tisíc divákov. Markíza pripravila pre fanúšikov seriálu ešte jednu špeciálnu vianočnú epizódu, ktorú odvysiela v utorok 5. decembra.

Televízia Markíza dopraje teraz svojmu seriálu prestávku, nakrúca už však nové epizódy. Kedy ich uvidia diváci? „S výkonnosťou seriálu Dunaj, k vašim službám sme mimoriadne spokojní. Aktuálne ide o vôbec najsledovanejší program na celom televíznom trhu, neustále prekonáva ďalšie a ďalšie rekordy a teší sa obrovskej diváckej priazni, pričom výlučne pozitívne ho hodnotí aj odborná verejnosť. Na nové časti sa fanúšikovia Dunaja môžu tešiť už v januári 2024,“ uviedol pre Mediaklik Lukáš Kočišek, PR manažér TV Markíza.
Šéfka produkcie televízie Markíza Alexandra Dubovská v nedávnom rozhovore pre Mediaklik načrtla, na čo sa môžu diváci v novej sérii Dunaja tešiť: „Myslíme si, že sa nám podarilo pritiahnuť naspäť k televízii diváka, ktorý ju už veľmi nesledoval a Dunaj je to, prečo je ochotný si ju opäť zapnúť. A keďže už poznám aj naozaj strhujúci obsah jarnej série, pevne verím, že diváci seriálu ostanú verní. Naozaj je sa na čo tešiť.“

Televízia Markíza nasadila Dunaj, k vašim službám do silnej konkurencie seriálu Nemocnica televízie JOJ. Už po pár epizódach sa mu dovtedy neporaziteľný seriál z lekárskeho prostredia podarilo prekonať a získať si na svoju stranu viac divákov. Doposiaľ Markíza odvysielala štyri série, dve v jarnej a dve v jesennej sezóne. Spolu 70 epizód, ktoré sledovalo v priemere 463-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom maximom bolo 558-tisíc divákov pri predposlednej epizóde.
Tohtoročné epizódy Nemocnice sledovalo v priemere 376-tisíc divákov. Tento seriál uzavrie svoju jesennú sezónu v utorok 12. decembra.
Nadštandardné výsledky si Dunaj, k vašim službám pripisuje aj v obchodnej cieľovej skupine 12–54, ktorá je podstatná pre komerčné televízie. S doposiaľ odvysielanými 70 epizódami dosiahol priemerný podiel na trhu 25,4 %, pričom trikrát prekonal aj hranicu 30 %. Maximom bolo 32,3 %. Nemocnica si v tejto cieľovej skupine pripísala priemerný podiel na trhu 18,2 %.