Jednoznačným diváckym smoliarom je jojkárska Prokurátorka, ktorá kvalitatívne patrí medzi najvydarenejšie seriálové tituly ostatných rokov na Jojke.

Prokurátorka bola špecifický seriálový formát, aký na Slovensku sa ešte nevysielal. Prokurátorka prípady rieši spoločne s políciou, ktorá pracuje pod jej dozorom. Aktívne sa podieľa na vyšetrovaní, koordinuje postup, jednotlivé kroky, taktiku, chodí na miesto činu, zúčastňuje sa vypočúvania svedkov. Jej mottom je, že ak môže maximum vyžadovať sama od seba, môže ho žiadať aj od ostatných. Je prísna a hoci nie je neempatická a má pochopenie pre ľudské slabosti, v práci vyžaduje profesionalitu a je presvedčená o tom, že osobné veci do práce nepatria.

Diváci boli na nový seriál zvedaví a prvý týždeň sa stal najsledovanejším nespravodajským programom v univerzálnej aj obchodnej cieľovej skupine. Úvod do seriálu si celkovo pustilo 427-tisíc divákov. V obchodnej cieľovej skupine 12 – 54 to znamenalo sledovanosť 6,3% a podiel na trhu 23,4%.

Na tretiu epizódu bolo zvedavých 303-tisíc divákov, čo je o 29 % menej, ako mala prvá epizóda, a nasledujúcu štvrtú epizódu si pozrelo 275-tisíc divákov, o 19 % menej, ako pri štarte.
V cieľovej skupine 12 – 54 piata epizóda uhrala slabý iba 3,5% sledovanosť, s nízkym podielom na trhu – 13,6%. O nič lepšie na tom nebola šiesta časť vysielaná hneď po tej piatej. Táto epizóda v rovnakej cieľovej skupine získala 2,8% sledovanosť s 13,3% podielom na trhu.

Ďalším častiam už sledovanosť klesla, v priemere si pozrelo šesť septembrových epizód 342-tisíc divákov. V obchodnej cieľovej skupine 12 – 54 a so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti si novinka pripísala priemerný rating 5,2% a trhový podiel na úrovni 20%.
Neskôr počas jesene sa menila schéma vysielania, Jojka upustila od dvojitého nasadenia a seriál ponúkal iba jednu epizódu v druhom večernom pásme, kde sledovanosť dosahovala svoje minimá.
Prokurátorka aj napriek tomu zaujala temným, minimalistickým a moderným spracovaním, ktorému kraľovala Zuzana Mauréry ako hlavná postava. Seriálu bolo málo čo vyčítať. Veľká škoda, že si k nemu diváci nenašli cestu.
„Vybrať a spracovať reálne kriminálne príbehy z praxe prokurátora je extrémne náročné. Tie, ktoré bolo možné spracovať, sme zaradili do tohtoročnej série šestnástich epizód. Otázka druhej série spočíva v tom, či sa dokážeme scenáristicky popasovať s týmto problémom. Nateraz pokračovanie Prokurátorky neplánujeme,“ uviedla pre Mediaklik marketingová manažérka televízie Joj Miroslava Klempová.