Reality šou Na nože, v ktorej šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, v stredu 13. septembra 2023 zvrátila prepad sledovanosti z premiéry druhej série. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stal prvou diváckou voľbou v čase po 20:30 a suverénne tak porazil konkurenčný seriál Prokurátorka na Jojke.
Čítajte aj Programy RTVS ako na hojdačke: Náhrada za Milujem Slovensko je úspešne späť, nová šou je po troch častiach prepadákomV cieľovej skupine 12 – 54 sa druhá epizóda 2. série Na nože stala absolútne najsledovanejším programom dňa, keď si pripísala rating 7% a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 28,9% v rámci oboch sezón formátu.
Medzitýždenne si šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,9 percentuálneho bodu a trhový podiel jej stúpol až o 5,3 percentuálneho bodu. Prokurátorka v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielmi na trhu iba 16,8% a 18,7% v cieľovej skupine 12 – 54.
Čítajte aj Mobilný operátor zvyšuje ceny za volania, SMS a dáta. Zákazníkom zároveň navýši denné balíky dátPrvá časť v komerčnej cieľovej skupine mala na konte 6,1% sledovanosť a trhový podiel na úrovni 23,6%. Celkovo Na nože sledovalo 286-tisíc divákov.
Premiérovú epizódu o reštaurácii The Bank v Kolárove si vychutnalo celkovo 306-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v porovnaní s predchádzajúcim týždňom tak získala na svoju stranu ďalších 20-tisíc divákov. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 475-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).