Piatok: Úspešný návrat Čo ja viem
Na obrazovky Jednotky sa v piatok vrátila zábavná vedomostná šou Čo ja viem. RTVS uviedla jubilejnú 10. sériu netradične na jeseň, doposiaľ vysielala šou v jarných sezónach. Premiérová epizóda sa uviedla s úspechom a pritiahla k obrazovkám 321-tisíc divákov v cieľovej skupine 12+, čo bolo najviac spomedzi nespravodajských relácií.

Diváci zostali pri obrazovkách Jednotky aj pri nasledujúcej relácii Cestou necestou, ktorá odštartovala svoju 9. sériu so 172-tisíc divákmi. Farmu na Markíze si pozrelo 247-tisíc divákov a filmovú premiéru Aladin na Jojke 190-tisíc.
V mladšej cieľovej skupine 12–54 už patrilo prvenstvo Farme, ktorá sa stala so sledovanosťou 4,6 % a podielom na trhu 18,3 % aj absolútne najsledovanejším programom celého dňa v rámci ponuky všetkých televízií. Aladin si v tejto cieľovej skupine pripísal podiel na trhu 18,9 % a Čo ja viem 12,9 %.

Sobota: Možné je všetko vs. Záhady tela
V sobotu večer si najviac divákov získali Záhady tela a Možné je všetko. Kým Záhady tela boli najsledovanejším nespravodajským programom dňa v cieľovej skupine 12+, Možné je všetko bodovalo v mladšej cieľovej skupine 12–54.
Záhady tela sledovalo 285-tisíc divákov, Možné je všetko 270-tisíc divákov a premiéru filmu Neviditeľný na TV Joj 155-tisíc divákov v 12+.
Jednotka si udržala divákov aj pri nasledujúcej talkšou Neskoro večer (238-tisíc divákov) a vysoký počet divákov dosiahla opäť repríza Hitu roka, ktorú si napriek neskorej hodine pozrelo 109-tisíc divákov. V štvrtkovej premiére mal Hit roka 154-tisíc divákov.

Markíza si po piatkovej Farme pripísala prvenstvo v cieľovej skupine 12–54 aj so sobotnou šou Možné je všetko. So sledovanosťou 5,9 % a podielom na trhu 22,7 % sa stala aj absolútne najsledovanejším programom celého dňa v rámci ponuky všetkých televízií. Premiéra filmu Neviditeľný na TV Joj mala v tejto cieľovej skupine podiel na trhu 13,4 % a Záhady tela 10,7 %.

Nedeľa: Fiasko Vody spieva
Nedeľný večer ovládla TV Joj so svojou ťažiskovou jesennou šou Česko Slovensko má talent. K obrazovkám pritiahla 388-tisíc divákov v cieľovke 12+. Duel na Farme si pozrelo 263-tisíc divákov a na úplnom chvoste diváckeho záujmu skončila šou RTVS Voda spieva.

Tretia premiérová epizóda Vody spieva pritiahla k obrazovkám len 126-tisíc divákov, čo je takmer rovnaký počet, ako mala uplynulý týždeň (124-tisíc). Najviac divákov mala prvá epizóda, ktorú si pozrelo 159-tisíc divákov. Mizerné sú aj podiely na trhu, ktoré Jednotka dosahuje v čase vysielania. Posledná epizóda si pripísala v cieľovej skupine 12+ len 6,7 %, čo je takmer polovičný výkon voči štandardu Jednotky.
V prípade mladších divákov (cieľová skupina 12–54) je to ešte menej. Posledná epizóda mala podiel na trhu len 5,2 %, predchádzajúca dokonca len 4,2 %. Takéto podiely na trhu dosahujú menšie stanice komerčných televízií. Česko Slovensko má talent malo v tejto cieľovej skupine podiel na trhu 23,6 % a Farma – Duel 18,8 %.
Nový projekt RTVS s ušľachtilou myšlienkou mal byť septembrovým ťahákom Jednotky v najlukratívnejšom nedeľnom prime-time a nadviazať na úspech Zem spieva. Nová šou však nie je šou v pravom zmysle. Je postavená na dokrútkach nominovaných projektov, čo divákov neoslovilo. Vodu spieva čaká v nedeľu finále a vyhlásenie víťazov. Od októbra budú patriť nedeľné večery na Jednotke 3. sérii šou Pečie celé Slovensko.

Nedeľné politické diskusie
Viac divákov ako hlavné večerné programy mali tradičné obedňajšie politické diskusie. Najsledovanejšou bolo Na telo televízie Markíze s 394-tisíc divákmi, O 5 minút 12 sledovalo na Jednotke 379-tisíc divákov a ďalších 85-tisíc si diskusiu pozrelo na spravodajskej stanici :24. V politike na ta3 sledovalo 164-tisíc divákov.

Zdroj údajov: PMT/KANTAR SLOVAKIA. Dáta sú uvedené v meraní LIVE (v čase vysielania) + VOSDAL (v deň vysielania) + HOSTIA.
- Cieľové skupiny: Obchodná cieľová skupina 12–54 zahŕňa divákov vo veku od 12 do 54 rokov, univerzálna cieľová skupina 12+ širšie publikum divákov starších než 12 rokov.
- Trhový podiel (share %) udáva podiel počtu divákov sledujúcich konkrétnu stanicu z celkového počtu divákov, ktorí sledujú televíziu na všetkých sledovaných staniciach v danom čase.
- Sledovanosť (rating %) udáva podiel divákov z populácie (zo všetkých obyvateľov Slovenska), ktorí v konkrétnom čase sledovali danú reláciu alebo stanicu.