Sobota: Možné je všetko vs. Záhady tela
V sobotný večer sa o pozornosť divákov uchádzajú novinka Markízy Možné je všetko, obľúbené Záhady tela na Jednotke a filmová ponuka na Jojke. Počas uplynulého víkendu, v sobotu 9. septembra, si večerné víťazstvo podelili Markíza a Jednotka.
Záhady tela si pripísali prvenstvo v širšej cieľovej skupine 12+, kde skončili ako najsledovanejší nespravodajský program dňa s 323-tisíc divákmi. Vysoký počet divákov mala aj nasledujúca talkshow Neskoro večer, ktorá sa s 284-tisíc divákmi dorovnala šou na Markíze. Možné je všetko si vybralo 285-tisíc divákov a premiéru filmu Zabijakov osobný strážca 2 na Jojke 132-tisíc divákov.
Možné je všetko si pripísalo prvenstvo v obchodnej cieľovej skupine 12–54, kde sa stalo celkovo najsledovanejším programom dňa s ratingom 6,0 % a podielom na trhu 24,6 %. Druhá premiérová epizóda voči štartu aj mierne zvýšila svoj výkon a v tejto cieľovej skupine si pripísala status divácky najúspešnejšej zábavnej šou uplynulého víkendu, keď dosiahla vyšší rating aj trhový podiel ako nedeľné Česko Slovensko má talent na TV Joj.
Čítajte aj Dlhoročná seriálová stálica ukázala, že nepatrí do starého železa: Silný štart novej sérieNedeľným lídrom talentová šou Jojky, fiasko Vody spieva
Lídrom nedeľného večera bola opäť talentová šou TV JOJ, hoci si neudržala všetkých divákov zo štartu. Pozrelo si ju 330-tisíc divákov v 12+, predošlý týždeň na ňu bolo zvedavých až 396-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12–54 si pripísala rating 5,7 % a podiel na trhu 21,7 %, prekonali ju len hlavné spravodajské relácie Markízy Počasie a Televízne noviny.
Nedeľný večer si prvýkrát vyskúšal vyraďovací duel na Farme, ktorému doposiaľ patrili piatkové alebo sobotné večery. V novom vysielacom čase si ho zatiaľ našlo len 240-tisíc divákov v 12+, v cieľovke 12–54 si pripísal podiel na trhu 19,4 %.
Na úplnom chvoste víkendovej zábavy skončila novinka RTVS Voda spieva. Druhú epizódu si pozrelo len 124-tisíc divákov, čo je ešte o 35-tisíc divákov menej ako pri nepresvedčivom štarte, keď novú šou sledovalo 159-tisíc divákov.
V podvečernom vysielaní mal najviac divákov magazín Jojky Nové bývanie (270-tisíc), reprízu Hornej Dolnej na Markíze si pozrelo 146-tisíc divákov. Magazín Najvernejší na Jednotke sledovalo len 81-tisíc divákov.
Čítajte aj Jojka odštartovala novú sériu Talentu: Televízia má na konte najsledovanejšiu šou na SlovenskuZdroj údajov: PMT/KANTAR SLOVAKIA. Dáta sú uvedené v meraní LIVE (v čase vysielania) + VOSDAL (v deň vysielania) + HOSTIA.
- Cieľové skupiny: Obchodná cieľová skupina 12–54 zahŕňa divákov vo veku od 12 do 54 rokov, univerzálna cieľová skupina 12+ širšie publikum divákov starších než 12 rokov.
- Trhový podiel (share %) udáva podiel počtu divákov sledujúcich konkrétnu stanicu z celkového počtu divákov, ktorí sledujú televíziu na všetkých sledovaných staniciach v danom čase.
- Sledovanosť (rating %) udáva podiel divákov z populácie (zo všetkých obyvateľov Slovenska), ktorí v konkrétnom čase sledovali danú reláciu alebo stanicu.