Televízie po letnej prestávke odštartovali v sobotu 2. septembra svoju jesennú sezónu. Počas víkendu odštartovali na obrazovkách svoje zábavné šou – Markíza uviedla zábavnú novinku Možné je všetko, Jojka novú sezónu Česko Slovensko má talent a Jednotka RTVS úplne novú šou Voda spieva a premiérové epizódy Záhad tela. Ako sa im darilo? Ktorá si pripísala najväčší divácky úspech?
Čítajte aj Dangl o novej hviezdnej šou Markízy: Je to čistokrvná zábava, dlhé roky som ju chcel robiťV sobotný večer si diváci mohli vybrať z novej zábavnej šou Možné je všetko na Markíze, obľúbených Záhad tela na Jednotke alebo českej romantickej komédie Bezva ženská na krku na Jojke.
Najviac divákov si vybralo novú zábavnú šou Markízy, ktorá sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Stačilo jej na to len 299-tisíc divákov, len o pár tisíc menej mali Záhady tela na Jednotke. Romantickú komédiu na Jojke si pozrelo 190-tisíc divákov.
Čítajte aj Toto žiadna svetová šou na Slovensku nedosiahla: Jojka štartuje rekordnú sériu TalentuV nedeľu odštartovala Jojka 11. sériu svojej veľkej šou Česko Slovensko má talent, Jednotka uviedla prvú zo štyroch častí novinky Voda spieva a Markíza divákom ponúkla televíznu premiéru filmu Kto mi ide po krku s Angelinou Jolie v hlavnej úlohe.
Talentová šou skončila ako najsledovanejší nespravodajský program. Na prvý zostrih z castingov bolo zvedavých 396-tisíc divákov. Filmovú premiéru na Markíze si zvolilo 251-tisíc divákov a novú šou Jednotky RTVS 159-tisíc divákov. Od 10. septembra už budú nedeľné večery na Markíze patriť prvýkrát vyraďovacím duelom na Farme.
Čítajte aj RTVS štartuje svoju prvú jesennú šou. Novinka voľne nadväzuje na Zem spieva, teraz však bude „spievať“ vodaZdroj údajov: PMT/KANTAR SLOVAKIA. Dáta sú uvedené v meraní LIVE (v čase vysielania) + VOSDAL (v deň vysielania) + HOSTIA.
- Cieľové skupiny: Obchodná cieľová skupina 12–54 zahŕňa divákov vo veku od 12 do 54 rokov, univerzálna cieľová skupina 12+ širšie publikum divákov starších než 12 rokov.
- Trhový podiel (share %) udáva podiel počtu divákov sledujúcich konkrétnu stanicu z celkového počtu divákov, ktorí sledujú televíziu na všetkých sledovaných staniciach v danom čase.
- Sledovanosť (rating %) udáva podiel divákov z populácie (zo všetkých obyvateľov Slovenska), ktorí v konkrétnom čase sledovali danú reláciu alebo stanicu.