
Jedenásta séria šou Česko Slovensko má talent má za sebou prvú epizódu, ktorú diváci videli minulú nedeľu. Pre šou je nedeľný slot dôležitý, keďže nečelí ostrej konkurencii. Markíza vyprázdnila tradičný priestor a presunula svoju šou na sobotu, RTVS pridá divácky obľúbenú reláciu Pečie celé Slovensko na október. Jojku teda čaká niekoľko týždňov bez ostrej konkurencie, ktorá by mohla Talentu uškodiť a zároveň má priestor posilniť divácky návyk, kým dorazí relácia o pečení, ktorá po minulé dva roky dokázala prilákať takmer pol milióna divákov.

V cieľovej skupine 12 – 54 prvá epizóda novej série Talentu získala 6,7% rating s trhovým podielom na úrovni 22,9%. V širšej cieľovke 12+ prvá časť uhrala až 8,6% sledovanosť s 22,1% trhovým podielom. Začiatok novej sezóny si pustilo 396-tisíc divákov.
Najsilnejšou cieľovou skupinou Talentu boli muži vo veku 35 až 44 rokov s 10,3% sledovanosťou a 28,3% podielom. Zo ženských cieľoviek bolo najviac diváčok v rovnakej vekovej skupine s 9,7% sledovanosťou a ešte vyšším podielom 29,5%, v ženskej cieľovej skupiny vo veku 45 – 54 si šou pripísala 9,4% rating.

Pre porovnanie, ako štartovala markizácke Všetko je možné v sobotu? Prvá epizóda Možné je všetko! v cieľovej skupine 12 – 54 zvíťazila s ratingom 5,9% a trhovým podielom 23%. Túto časť si celkovo pozrelo 299-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala novinková šou dosah až na 502-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).