„Farma je jednoznačne najobľúbenejšou a najdlhšie vysielanou reality šou na slovenskom televíznom trhu. Veľmi si vážime neutíchajúcu divácku priazeň a opäť sme urobili všetko pre to, aby sme Farmu citlivo inovovali a priniesli ju diváčkam a divákom v tej najatraktívnejšej podobe, plnú emócií a zaujímavého diania,“ povedala Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza.
Čítajte aj Prístavba Auparku napreduje. Stavebné práce pokračujú za plnej prevádzky, kedy sa skončia?Tentokrát to na statku bude o „súboji generácií“, keď o atraktívnu finančnú odmenu zabojuje 15 farmárov, rozdelených do troch skupín podľa generácie. Máme proti sebe postavené tri skupiny po päť ľudí. Každá sa narodila v inom období.
Čítajte aj Prvý veľký televízny súboj je tu! Kedy odštartujú ďalšie jesenné novinky?Skupina X je generácia ľudí, ktorá sa narodila pred rokom 89, skupina Y sú deti 90-tych rokov, ktoré si pamätajú na slobodu a to všetko pekné, čo prišlo s týmto obdobím a potom tu máme najnovšiu generáciu, skupinu Z, narodenú po roku 2000.
Čítajte aj Boj o diváka sa začína: Jojka spúšťa prelomové pokračovanie Nemocnice. Takto bude vyzeraťPráve Farma ukáže, ktorá generácia uspeje – či tí, ktorí sú najstarší a majú najviac skúseností, či stredná generácia, ktorá má najviac síl, pozná svet a nebojí sa alebo to bude mladá generácia, ktorá predpokladáme, že bude veľmi dobre zvládať náročnú hru, ktorú ma pre nich Alica pripravenú, ale je zároveň úplne iná od ostatných.
Čítajte aj Záver boja komerčných televízií je tu: Markíza totálne porazila Jojku. Ktorý slovenský seriál bude najlepší?Fanúšikovia obľúbenej šou sa znovu môžu tešiť na staronové prostredie Považského Inovca, nekompromisnú Alicu, nový typ farmárčenia spojený s množstvo noviniek a osviežené pravidlá. Opäť nebudú chýbať ani napínavé duely či jednotlivé epizódy, v ktorých sa bude striedať smiech, slzy, vtipné i dramatické situácie, a tak ako vždy budú plné nečakaných zvratov.
Tohtoročná Farma ukáže život na statku, ktorý sa žil 100 rokov dozadu, vnímanými tými, ktorí majú dnes 40, ale zároveň aj očami dvadsiatnikov. Každý divák si tak počas niekoľkých mesiacov nájde svojho hrdinu.