Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Pokles sledovanosti pokračuje: Ruža pre nevestu „prekvapila“ takýmto výkonom

Aktuálne vysielaná séria Ruže pre nevestu sa prehupla do druhej polovice.

28.04.2023 06:00
ruža pre nevestu, tarr, Foto:
Ruža pre nevestu má pred sebou druhú polovicu série.
debata
nakupovanie Čítajte aj Pamätáte sa na skrachované Hypernovy? Ožijú pod novou značkou. Tešiť sa môžu tieto mestá, Bratislava má smolu

Najnovšia epizóda vysielaná ostatný piatok má na konte najnižšiu sledovanosť vôbec. Výkon tejto série sa tesne dostal pod 4% sledovanosť, pričom doteraz sa Ruža pre nevestu dokázala udržať nad touto, i tak podpriemernou hranicou.

Cinema City VIP Čítajte aj Bratislava získa svoj prvý megaplex: Návšteva kina vstupuje do novej éry zážitkov

Spomínaná siedma epizóda má na konte iba 3,9% sledovanosť so 17% trhovým podielom v cieľovej skupine 12 – 54. Pri obrazovkách sedelo 236-tisíc divákov. Ide o doteraz najmenší rating vôbec.

Pravidlá mojej ženy Čítajte aj Katastrofálna sledovanosť: Takto si RTVS zdecimovala novú reláciu za pár týždňov

V piatok sledovalo premiérovú epizódu súťažno-zábavnej šou Milujem Slovensko na Jednotke RTVS až 359-tisíc divákov pri trhovom podiele 21,2% v cieľovej skupine 12+. Relácia bola v danom čase lídrom na trhu a stala sa celkovo najsledovanejším programom dňa. Darilo sa jej aj v cieľovej skupine 12 – 54, kde bola taktiež lídrom a dosiahla trhový podiel až 19,2%.

Rostic's Čítajte aj Známy fastfood znova otvára v Rusku reštaurácie. Mení svoj názov, menu však zostáva

V sobotu bola Jednotka opäť celovečerným lídrom na trhu. Divákov prilákala k televíznym obrazovkám premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť 397-tisíc divákov pri trhovom podiele až 24,1% v univerzálnej cieľovej skupine a relácia sa stala celkovo najsledovanejším programom dňa.

Záujmu divákov sa tešila aj talk-šou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 359-tisíc divákov pri trhovom podiele až 24,3% v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola taktiež lídrom v sledovanosti.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #Ruža pre nevestu