Televízia Markíza v stredu 8. februára 2023 odštartovala novú reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch. V cieľovej skupine 12 – 54 sa novinka stala prvou diváckou voľbou v čase po 20:30 a porazila tak konkurenčný seriál Hranica na Jojke.
Čítajte aj Markizácky ťahák ide do vysielania: Ako vyzerá šou po 17 rokoch? Kto je nový televízny miliónár?V tejto skupine dosiahla prvá epizóda Na nože rating 6% a trhový podiel 19,7%. Najväčšiu pozornosť si získala vo veľkých mestách 12 – 54 (share 26,5%) a v Banskobystrickom kraji 12 – 54 (share 29,2%). V čase vysielania mala nová šou dosah až na 472-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Celkovo pri obrazovkách sedelo 306-tisíc divákov.
Čítajte aj RTVS: Nežiadame viac, ako máme nárok. Náhradu za koncesie vyčíslil na 172 miliónov eurHranica na Jojke v rovnakej cieľovke uhrala 5,1% rating s 16,4% trhový podielom. Na nože však seriál porazil v celkovom publiku, keď si stredajšiu epizódu pozrelo 325-tisíc divákov.
Mimoriadne dobre sa však darí stále novému dennému seriálu. Najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci celého trhu sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný seriálový hit Mama na prenájom.
V cieľovej skupine 12 – 54 si pripísal doposiaľ štvrtý najvyšší rating 7,3% a trhový podiel 25,4%. Túto epizódu si vychutnalo celkovo 414-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla až 521-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).