Markíza s Jojkou sa síce pochválili sledovanosťou z ostatného štvrtka, no pravdou však je, že nie je to dôvod na radosť. Latka s nálepkou úspechu sa zjavne túto sezónu posunula výraznejšie nižšie. Večerné seriály s výkonom čosi nad hranicou 6% v komerčnej cieľovke v tomto ročnom období je skôr problém ako úspech. Opäť platí, kde sa dvaja bijú, tretí vyhráva. Bitka medzi Dunajom a Nemocnicou prestáva mať jasného víťaza a do popredia vystupuje podvečerná Mama na prenájom, ktorá vyššiu sledovanosť ako prime-timové tituly.
Čítajte aj Kostrbatý štart tvrdej kuchárskej šou: Markízu však teší výkon denného seriáluMama na prenájom si vo štvrtok pripísala doposiaľ tretí najvyšší rating 7,5% a nadpriemerný trhový podiel 27% v cieľovej skupine 12 – 54. Konkurenčná šou Bez servítky na Jojke síce zaostala s podielom na trhu 21,6% v rovnakej cieľovej skupine, avšak kulinárska šou stále dokazuje, že nie je neúspechom a dosahuje stabilné čísla v podvečernom slote. Pomer cena – výkon v tomto prípade platí do bodky.
Novú časť Mamy na prenájom si vo štvrtok vychutnalo celkovo 417-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mal seriál dosah až na 523-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Čítajte aj Markizácky ťahák ide do vysielania: Ako vyzerá šou po 17 rokoch? Kto je nový televízny miliónár?Víťazstvo nad konkurenčnou Nemocnicou na zaznamenal aj večerný dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám. Štvrtková desiata premiérová epizóda sa v cieľovej skupine 12 – 54 stala druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa s ratingom 6,6% a trhovým podielom 22,1%, pričom obsadila štvrtú priečku vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti.
Celkovo Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám 410-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v porovnaní s utorkom získal na svoju stranu ďalších 7-tisíc divákov. V čase vysielania zasiahol až 550-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Pravdou je, že Dunaj so 6,6% sledovanosťou zinkasoval najnižší rating doteraz.
Nemocnica však Dunaju dýchala v 12 – 54 na chrbát. Dosiahla 6,3% sledovanosť s 20,8% trhovým podielom. V celkovom publiku však s prehľadom vyhrala. Celkovo ju sledovalo 443-tisíc divákov.