
Nedeľný večer patril na Jednotke premiérovej opäť šou Pečie celé Slovensko. Štvrtá epizóda prekonala hranicu pol milióna divákov (756-tisíc AVReach) v cieľovej skupine 12+. Druhá séria šou Pečie celé Slovensko dosiahla uplynulú nedeľu rekordnú sledovanosť. Štvrtá epizóda prilákala k televíznym obrazovkám až 502-tisíc divákov pri trhovom podiele 23,4% v univerzálnej cieľovej skupine.
Vedenia sa ujala aj v komerčnej cieľovej skupine, kde dosiahla podiel na trhu až 20,7%. Relácia bola už štvrtý týždeň lídrom nedeľného prime-time a zároveň sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Šou RTVS prvýkrát túto sezónu prekročila 500-tisícovú hranicu.

Diváci si nenechali ujsť ani reprízu tretej epizódy v sobotu neskôr popoludní. Pozrelo si ju až 133-tisíc divákov pri trhovom podiele 11,6% v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola taktiež trhovou jednotkou.
V nedeľu na zaujala prilákala divákov k televíznym obrazovkám aj diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sa v danom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou. Na Jednotke si ju nenechalo ujsť 360-tisíc divákov pri trhovom podiele 29,6% v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 64-tisíc divákov pri trhovom podiele 5,3% v univerzálnej cieľovej skupine.

Diváci si počas víkendu pozreli aj obľúbené zábavné relácie. V piatok sledovalo premiérovú epizódu súťažno-zábavnej šou Milujem Slovensko na Jednotke až 321-tisíc divákov pri trhovom podiele 17,1% v cieľovej skupine 12+. V sobotu lákala Jednotka divákov reprízovou epizódou šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť 333-tisíc divákov pri trhovom podiele 17% a talk-šou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo 247-tisíc divákov pri trhovom podiele 14,9% v cieľovej skupine 12+.

Kým RTVS rastie, Markíza výrazne klesá a krivku nadol má aj Jojka. Avšak najviac trpí Markíza, ktorá od začiatku sezónu má problém so šou Tvoja tvár znie povedome. Počas minulej nedele výkon siedmej série padol na samé dno. V cieľovke 12 – 54 sa Tvár prepadla na 4,2% sledovanosť s trhovým podielom na úrovni iba 14,2%. Pri obrazovkách sedelo iba 280-tisíc divákov. Našťastie sa televízia nevýkonnej šou čoskoro zbaví, zostáva odvysielať už len dve epizódy.
Jojke začína klesať aj Česko Slovensko má talent. Ten sledovalo 369-tisíc divákov a zažil najslabší výkon. Uhral 6,9% rating s 19,2% trhovým podielom.