Šou Pečie celé Slovensko si počas uplynulej nedele udržala svoje prvenstvo v televíznej sledovanosti. Stala sa zároveň najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď k televíznym obrazovkám prilákala 442-tisíc divákov pri trhovom podiele až 21,6% v univerzálnej cieľovej skupine a 9,6% sledovanosti.
Čítajte rozhovor Obchodný riaditeľ JOJ Group: Dopyt po televíznej reklame je extrémny, dostať ju k divákom bude čoraz ťažšieV nedeľu na poludnie prilákala divákov k televíznym obrazovkám aj diskusná relácia O 5 minút 12. Prilákala k obrazovkám Jednotky 308-tisíc ľudí pri trhovom podiele 28,2% v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola taktiež najsledovanejšou televíznou reláciou. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 60-tisíc divákov pri trhovom podiele 5,5% v univerzálnej cieľovej skupine. To predstavuje na spravodajskom okruhu :24 takmer dvojnásobný nárast divákov oproti minulému týždňu (nárast trhového podielu o 2,4%).
Čítajte aj Jojka chystá prekvapenie: Nakrúca seriálovú senzáciu, v Čechách búrala rebríčky sledovanostiMarkizácka Tvoja tvár znie povedome nevie vystúpiť z vlastného tieňa. Stabilne týždeň, čo týždeň v širšej cieľovke láka rovnaký počet divákov. Počas ostatné nedele to bolo 320-tisíc divákov. Avšak v komerčnej cieľovke 12 – 54 klesla na 5,1% sledovanosť a 19,1% podiel na trhu a popri Česko Slovensko má talent, ktoré vyhralo v tejto cieľovke a Pečie celé Slovensko, ktoré vyhralo v cieľovke 12+ je Markíza so svojou ťažiskovou šou trojkou na trhu a naďalej sa trápi.