Druhý týždeň nedeľného boja ťažiskových šou ukázal nové reálie! Súboj medzi RTVS, Jojkou a Markízou tradične rozhodli diváci. Aké sú nové výsledky? Jojka síce s novou epizódou Talentu vyhrala v komerčnej cieľovke 12 – 54, ktorá získala 6,6% rating s trhovým podielom 22,6%. Pri obrazovkách sedelo 344-tisíc divákov. Kým v mladšom publiku Talent porazil Pečie celé Slovensko a Tvoju tvár znie povedome, v celkovom publiku talentová šou začala klesať.
Čítajte aj Veľké zmeny v Televíznych novinách. Markíza láka divákov novou konkurenčnou výhodouV septembri v priemere sledovalo jojkársku šou 400-tisíc divákov. V rovnakej cieľovej skupine sa výkon relácie pohybovalo okolo 7%, počas ostatného týždňa výraznejšie klesol pod túto hranicu.
Čítajte rozhovor Obchodný riaditeľ JOJ Group: Dopyt po televíznej reklame je extrémny, dostať ju k divákom bude čoraz ťažšiePoriadne prekvapila sobotná Farma a jej Duel. Divácky atraktívna dvojica, ktorá si zmerala sily priniesla Markíze tohtosezónny rekord 14. série. V cieľovke 12 – 54 Farma vystrelila veľmi vysoko na 6,9% sledovanosť s trhovým podielom na úrovni 24,9%. Pri obrazovkách sedelo 384-tisíc divákov. Štandardom 14. série Farmy sú ratingy medzi 4 – 5%. Markízu iste potešil aj nárast v celkovom publiku, keď reality šou vyskočila o 100-tisíc divákov.