Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Machaj potvrdil ďalšie meno manažmentu RTVS. Marketing bude viesť exriaditeľka Markízy

Novou šéfkou Sekcie marketingu RTVS sa stane Zuzana Ťapáková.

11.08.2022 15:00
Bývalá šéfka z televízie Markíza Zuzana Ťapáková. Foto:
Zuzana Ťapáková bola v minulosti riaditeľkou Markízy.
debata (11)
miňo Čítajte aj Nedele bez Pečie celé Slovensko, soboty bez Záhad tela a koniec Trojky. Aj to sú plány šéfa RTVS

V RTVS prichádza k ďalším personálnym zmenám na manažérskych pozíciách, tentoraz na marketingu. Členkou nového manažmentu sa stane aj Zuzana Ťapáková. Na pozíciu riaditeľky sekcie marketingu RTVS nastúpi od utorka 16. augusta 2022.

„Na prácu v RTVS sa úprimne teším a verím, že v tomto prostredí budem môcť zúročiť svoje doterajšie skúsenosti a vedomosti z oblasti kultúry a médií. Najmä dúfam, že svojím pôsobením a prácou prispejem k napĺňaniu zámerov a ideí, ktoré pán generálny riaditeľ Ľuboš Machaj predstavil vo svojom projekte, a ktoré považujem za základ verejnoprávnosti,” povedala Zuzana Ťapáková.

„Už viackrát som deklaroval, že chcem v manažmente spolupracovať s ľuďmi, s ktorými mám dobré pracovné skúsenosti z minulosti. S pani Zuzanou Ťapákovou som spolupracoval už pred mnohými rokmi v rámci Slovenského rozhlasu, neskôr sme boli spolu v pracovnom kontakte počas jej pôsobenia v TV Markíza. Je to, podľa môjho názoru, človek, ktorý sa, ako jeden z mála na slovenskom trhu, vyzná v televíznej štruktúre, dokáže zhodnotiť výtlak jednotlivých formátov a vie v rámci marketingu nájsť nové cesty v externej aj internej komunikácii,“ vyjadril sa generálny riaditeľ RTVS Ľuboš Machaj, ktorý sa so Zuzanou Ťapákovou sa pozná viac ako tridsať rokov. Zoznámili sa v rádiu Twist, kde Ťapáková ešte ako vysokoškoláčka robila diplomovú prácu a Machaj jej pomáhal ako konzultant.

RTVS Čítajte aj Koľko nás stojí RTVS? Aké sú náklady na seriály, zábavné šou, spravodajstvo či šport?

Zuzana Ťapáková na pozícii nahradí Richarda Jajcaya, ktorý bol na čele Sekcie marketingu od septembra 2017. Do RTVS prišiel s Jaroslavom Rezníkom z TASR, kde zastával pozíciu obchodného a marketingového riaditeľa.

Zuzana Ťapáková bola od roku 2010 do roku 2013 generálnou riaditeľkou Markízy. Na pozícii nahradila Václava Miku, za ktorého éry bola riaditeľkou marketingu. V roku 2013 ju na čele Markízy vystriedal Matthias Settele, ktorý televízii doposiaľ šéfuje. Neskôr pracovala aj na ministerstve zahraničia ako externá poradkyňa pre kultúrnu a mediálnu sekciu predsedníctva a v roku 2017 neúspešne kandidovala na post riaditeľky RTVS. Vyštudovala divadelnú a filmovú vedu na VŠMU, kde neskôr aj prednášala dejiny divadla.

RTVS, Jaroslav Rezník, Ľuboš Machaj Čítajte aj Nový šéf RTVS Machaj: Koncesie chcem zachovať, no zvýšiť ich minimálne o infláciu

Nový manažment RTVS si Ľuboš Machaj začal budovať po nástupe do funkcie. Riaditeľom sekcie programových služieb televízie sa stal Vincent Štofaník, ktorý bol intendantom televízneho okruhu Jednotka. Tým sa stal Vladimír Burianek.

Programové služby rozhlasu povedie Ľuboš Černák a novou riaditeľkou sekcie spravodajstva a publicistiky sa stala Mária Hlucháňová, ktorá na poste vystriedala Atillu Lovásza. Ten bude opäť viesť sekciu národnostného vysielania.

Obchodnou riaditeľkou dcérskej spoločnosti Media RTVS sa stala Miriam Kittler. Zmena nastane aj na poste riaditeľa sekcie generálneho riaditeľa, ktorú od od 13. augusta obsadí Matúš Miklošík.

Päťročné funkčné obdobie nového generálneho riaditeľa RTVS odštartovalo v utorok 2. augusta. Ľuboš Machaj získal v druhom kole voľby hlasy 89 zo 122 prítomných poslancov, jeho protikandidáta Jaroslava Rezníka podporilo 29 poslancov.

© Autorské práva vyhradené

11 debata chyba
Viac na túto tému: #Zuzana Ťapáková #generálny riaditeľ RTVS #ľuboš machaj