Vilo Rozboril bol symbolom diváckeho ťahúňa, jeho šou V siedmom nebi drvila konkurenciu a niektoré vydania dojemnej šou patrili k najsledovanejším programom v rámci celého roka. Prirodzene sa očakávalo, že nová šou, ktorá v sebe kombinuje zábavu a emócie nadviaže na tieto úspechy a prinesie Jojke rekordné výsledky. Navyše výroba Domu snov je mimoriadne nákladnou záležitosťou, o to viac bolo nutné dosiahnuť vysoké čísla. No televízia mieni, divák mení…
Minulú stredu mal Dom snov veľkolepú premiéru a diváci rozhodli. Nečakane sa novej jojkárskej šou otočili chrbtom a dali prednosť Markíze, ktorej Utajený šéf sa nadýchol. Začiatok boja vybraných párov o vysnívaný dom ako svadobný dar sledovalo iba 272-tisíc divákov s trhovým podielom iba 15%. Štart tejto šou podliezol aj výkon deviatej série Talentu, ktorá sa niekoľko týždňov vysielala aj počas stredajších večerov. V tento večer Jojka stratila takmer 100-tisíc divákov.
Čítajte aj Markizácke Sestričky stále udupané! Ťažký súper ich naďalej nekompromisne drvíNaopak, dôvod na radosť mala Markíza. V obchodne cieľovej skupine 12 – 54 dosiahol Utajený šéf výborný rating 8,5% a nadpriemerný trhový podiel 27,3%. Minulotýždňová epizóda si obzvlášť získala mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase jej vysielania zabezpečili trhový podiel až 39,9%.
Čítajte aj Jednorazové zakopnutie pominulo! Pán profesor znova zvalcoval konkurenciuNa to, ako si šéf spoločnosti Tatry Mountain Resorts a jeden z najbohatších Slovákov Igor Rattaj počínal v koži radového brigádnika Samuela, bolo zvedavých celkovo 403-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Utajený šéf však mal v čase vysielania dosah až na 679-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Darilo aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12 – 54 pripísala skvelý rating 5,3% a v rámci aktuálneho ročníka absolútne rekordný trhový podiel 28,9%.