
Nemocnica sa dokonca vracia k pôvodným hodnotám, ako pri svojom štarte, teda s ľahkosťou preskakuje 500-tisícovú hranicu veľkosti publika. Výrazne dominuje v oboch cieľových skupinách, dokonca si upevňuje svoju pozíciu aj komerčnej cieľovke 12 – 54, v nej si skóre takisto vylepšuje. V nej minulotýždňová epizóda Nemocnice vyskočila na 8,3% sledovanosť s trhovým podielom na úrovni 24,1%, potvrdila tak status najsledovanejšieho programu v tejto cieľovke. Celkovo pri obrazovkách sedelo 514-tisíc divákov.

Sestričky sú počas svojej štvrtej série stále zatlačené do kúta. Tretia epizóda minulý týždeň však aspoň nepatrne porástla. Dosiahla 6,2% sledovanosť s trhovým podielom 18,2% v cieľovke 12 – 54. Stále sú to pre Markízu podpriemery, no celkový výsledok je lepší ako pri ostatných odvysielaných epizódach. Sestričky si minulý utorok pustilo 324-tisíc divákov, čo je takisto nárast oproti druhej časti.

Pre porovnanie, druhá epizóda Sestričiek priniesla Markíze len 5,6% sledovanosť s trhovým podielom 16,1% v mladšej cieľovke. Markízu si zvolilo na sledovanie 309-tisíc divákov.
Absolútnym šokom pre Markízu bola samotná premiéra štvrtej série, ktorú odvysielala začiatkom septembra. Vtedy prvá epizóda v cieľovke 12 – 54 dosiahla podpriemernú sledovanosť na úrovni 4,8% s veľmi nízkym trhovým podielom 14,3%. Seriál prilákal len 259-tisíc divákov.