
No aj napriek tomu je výkon Pána profesora v starých dobrých koľajach, keďže v komerčnej cieľovke je znova nad pomyselnou hranicou desiatich percent. Tretia séria opätovne potvrdzuje veľký úspech pre Markízu.
Nová časť s názvom Brat dosiahla v cieľovej skupine 12 – 54 vynikajúci rating 10,2% a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,9%. Medzitýždenne si tak z hľadiska ratingu polepšila o 1 percentuálny bod a trhový podiel jej narástol o 2,3 percentuálneho bodu.

Konkurenčné pondelkové programy sa na Pána profesora pozerali z výraznej diaľky, relácia Inkognito zaznamenala na Jojke v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 13% a film Úplní cudzinci na Jednotke RTVS podiel na trhu 7,3%.

Minulotýždňová epizóda prilákala k obrazovkám Markízy 451-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa. Včerajšia epizóda venovaná dôležitej téme integrácie mentálne znevýhodnených detí mala v čase vysielania dosah na 614-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12 – 54 pripísala rating 5,7% a trhový podiel 23,3%.