Aj s druhou reality šou boduje Markíza. Od novembra vrátila do vysielania slovenskú verziu svetovej šou Utajený šéf, ktorá vystriedala megaúspešnú druhú sériu Na nože. Jojke nepomohlo nasadenie druhej jesennej seriálovej novinky Ducha. Ten rovnako prináša pomerne vlažné výsledky ako Prokurátorka.
Čítajte aj Fico naplno rozbieha vojnu voči médiám: Markíze, Denníku N, Sme a Aktualitám preverí prístup, sú neželanými hosťamiÚvodná premiérová epizóda 3. série Utajeného šéfa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala suverénnym víťazom stredajšieho večera v čase po 20:30.
Čítajte aj Mlynské Nivy sa menia na pestrú štvrť. Na zanedbanom mieste vyrastie štýlová veža s bytmiV cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla slovenská adaptácia celosvetovo úspešnej šou rating 6,2% a trhový podiel 23,7%. Seriál Duch na Jojke sa musel zmieriť s podielom podiel na trhu iba 13,8% a 3,7% sledovanosťou a film Vraždy v Amiens na Jednotke RTVS zaznamenal ešte nižší podiel na úrovni 9%. Celkovo Duch prilákal iba 247-tisíc divákov.
Utajený šéf si obzvlášť podmanil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 43,4%.
Čítajte aj Vaši známi naň opäť naleteli: Slovenským internetom sa šíri stokrát omieľané klamstvoNa to, ako si obchodný riaditeľ nášho najväčšieho výrobcu piva Plzeňský Prazdroj Slovensko Branislav Kubiš počínal v koži radového brigádnika, bolo zvedavých celkovo 346-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Aspoň na tri minúty si Utajeného šéfa zaplo až 551-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Čítajte aj Definitívne potvrdené: Jojkárska seriálová stálica to má po rokoch zrátané!Jednotkou na trhu bola aj nasledujúca záverečná epizóda atraktívnej podnikateľskej reality šou Jama levova, v ktorej dostávali priestor jednotlivci aj firmy so zaujímavým predmetom podnikania, s prekvapivým príbehom alebo s nezvyčajnými nápadmi. V cieľovej skupine 12 – 54 si pripísala rating 3,3% a trhový podiel 21,5%. Veľké finále Jamy levovej si poradilo s konkurenčným seriálom Prokurátorka (share 11,7% v cieľovke 12 – 54) a so zábavnou šou Sedem (share 9,7% v cieľovke 12–54) na Jojke.