Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíza vrátila do hry slovenské časti reality šou a zabodovala. Jojka sa naďalej trápi s Duchom

Stredy počas jesene sú v znamení boja medzi reality šou na Markíze a pôvodnou tvorbou na Jojke.

15.11.2023 06:00
duch, Foto:
Záber zo seriálu Duch na Jojke.
debata

Aj s druhou reality šou boduje Markíza. Od novembra vrátila do vysielania slovenskú verziu svetovej šou Utajený šéf, ktorá vystriedala megaúspešnú druhú sériu Na nože. Jojke nepomohlo nasadenie druhej jesennej seriálovej novinky Ducha. Ten rovnako prináša pomerne vlažné výsledky ako Prokurátorka.

fico, Čítajte aj Fico naplno rozbieha vojnu voči médiám: Markíze, Denníku N, Sme a Aktualitám preverí prístup, sú neželanými hosťami

Úvodná premiérová epizóda 3. série Utajeného šéfa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala suverénnym víťazom stredajšieho večera v čase po 20:30.

Immocap Millhaus Čítajte aj Mlynské Nivy sa menia na pestrú štvrť. Na zanedbanom mieste vyrastie štýlová veža s bytmi

V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla slovenská adaptácia celosvetovo úspešnej šou rating 6,2% a trhový podiel 23,7%. Seriál Duch na Jojke sa musel zmieriť s podielom podiel na trhu iba 13,8% a 3,7% sledovanosťou a film Vraždy v Amiens na Jednotke RTVS zaznamenal ešte nižší podiel na úrovni 9%. Celkovo Duch prilákal iba 247-tisíc divákov.

Utajený šéf si obzvlášť podmanil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 43,4%.

fake news Čítajte aj Vaši známi naň opäť naleteli: Slovenským internetom sa šíri stokrát omieľané klamstvo

Na to, ako si obchodný riaditeľ nášho najväčšieho výrobcu piva Plzeňský Prazdroj Slovensko Branislav Kubiš počínal v koži radového brigádnika, bolo zvedavých celkovo 346-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Aspoň na tri minúty si Utajeného šéfa zaplo až 551-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

hranica, Čítajte aj Definitívne potvrdené: Jojkárska seriálová stálica to má po rokoch zrátané!

Jednotkou na trhu bola aj nasledujúca záverečná epizóda atraktívnej podnikateľskej reality šou Jama levova, v ktorej dostávali priestor jednotlivci aj firmy so zaujímavým predmetom podnikania, s prekvapivým príbehom alebo s nezvyčajnými nápadmi. V cieľovej skupine 12 – 54 si pripísala rating 3,3% a trhový podiel 21,5%. Veľké finále Jamy levovej si poradilo s konkurenčným seriálom Prokurátorka (share 11,7% v cieľovke 12 – 54) a so zábavnou šou Sedem (share 9,7% v cieľovke 12–54) na Jojke.

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV JOJ #TV Markíza #Utajený šéf #seriál Duch