Seriál Dunaj, k vašim službám si vo štvrtok 2. novembra 2023 v rámci oboch hlavných cieľových skupín vychutnal absolútne najvyšší počet divákov od jeho januárového štartu. Zároveň sa stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Doposiaľ najlepší jesenný výkon si na konto pripísal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom a večerná reality šou Farma zaznamenala rekordný podiel na trhu.
Čítajte aj Národné menu naservíruje neviditeľná opozícia. Slováci sa bavia na bizarných nápadoch politikovSiedma epizóda 4. série Dunaja v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla doposiaľ rekordný rating 9,3% a zároveň aj najvyšší podiel na trhu 32,3% v rámci všetkých štyroch doterajších sérií. Nemocnica na Jojke si pripísala na konto 16% podiel na trhu a Hit roka na Jednotke RTVS iba 7,4% v tej istej cieľovej skupine.
Čítajte aj Denník Štandard má problém: Šíri bludy, propagandu, dezinformácie, hovoria konšpirátori.skDunaj vo štvrtok obzvlášť oslovil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 55,7%.
Spomínaná epizóda pritiahla k obrazovkám rekordných 552-tisíc divákov starších ako 12 rokov, ktorí sledovali aj mimoriadne emotívnu scénu, pri ktorej prišla o život seriálová postava Johanky v podaní Márie Schumerovej. V čase vysielania Dunaj zasiahol dokonca až 700-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je ďalšia doposiaľ nepokorená méta.
Čítajte aj Facebook už spoplatňuje aj Slovensko: Suma, ktorú si pýta, vyráža dych. Je to viac ako najdrahší NetflixJednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma. Táto epizóda zaznamenala v rámci aktuálnej 15. série doposiaľ druhý najvyšší rating 5% a rekordný trhový podiel 29,5% v cieľovej skupine 12 – 54. Dianie na statku si nenechalo ujsť 281-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež nateraz druhý najvyšší počet.
Čítajte aj Krutá pravda vyšla na povrch: Tohto filmového hrdinu nikto tak skoro neuvidíRekordy vo štvrtok prekonával tiež podvečerná Mama na prenájom, ktorá si pripísala v rámci aktuálnej 2. série najvyšší rating 6,4% a nadpriemerný trhový podiel 26,1% v cieľovej skupine 12 – 54. Premiérovú epizódu si vychutnalo z pohľadu jesennej sezóny taktiež rekordných 390-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah na 489-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).