Kým začiatkom septembra sa proti sebe postavila Prokurátorka a Na nože a Jojka výrazne zvíťazila, stačil druhý týždeň vo vysielaní priniesol diametrálne odlišnú sledovanosť. Markíza zažila poriadny zvrat, keď Na nože sa vrátilo na výslnie a Prokurátorka zaznamenala výraznejší prepad.

Prokurátorka bola prvý týždeň najsledovanejším nespravodajským titulom v univerzálnej aj obchodnej cieľovej skupine a zároveň sa stal najsledovanejším štartujúcim programom tejto sezóny na trhu v cieľovke 12+ (toto prvenstvo zdieľa s konkurenčným seriálom Dunaj na Markíze, ktorý štartoval s rovnakým 9,3 % ratingom).

Prvá epizóda Prokurátorka v cieľovej skupine 12 – 54 uhrala 6,3% sledovanosť s 23,4% trhovým podielom. Mrazivý úvod do seriálu si celkovo pustilo 427-tisíc divákov. Následná druhá epizóda v rovnakej cieľovke získala 5,4% sledovanosť s 23,3% trhovým podielom.
Aká bola situácia spred týždňa, keď mala premiéru tretia a štvrtá epizóda? Na tretiu epizódy bolo zvedavých 303-tisíc divákov, čo je o 29 % menej, ako mala prvá epizóda, a nasledujúcu štvrtú epizódu si pozrelo 275-tisíc divákov, o 19 % menej, ako mala druhá epizóda pred týždňom.

V cieľovej skupine 12 – 54 sa stalo Na nože dokonca absolútne najsledovanejším programom dňa, keď si pripísalo sledovanosť 7% a trhový podiel 28,9%. Prokurátorka si pripísala podiely na trhu 16,8% a 18,7%.

Prokurátorka je špecifický seriálový formát, aký na Slovensku sa ešte nevysielal. Prokurátorka prípady rieši spoločne s políciou, ktorá pracuje pod jej dozorom. Aktívne sa podieľa na vyšetrovaní, koordinuje postup, jednotlivé kroky, taktiku, chodí na miesto činu, zúčastňuje sa vypočúvania svedkov. Jej mottom je, že ak môže maximum vyžadovať sama od seba, môže ho žiadať aj od ostatných. Je prísna a hoci nie je neempatická a má pochopenie pre ľudské slabosti, v práci vyžaduje profesionalitu a je presvedčená o tom, že osobné veci do práce nepatria.