Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíza na úspešnej vlne: Pán profesor nestráca dych, ustál aj tvrdú konkurenciu

Druhá premiérová epizóda novej série Pána profesora si pripísala divácky úspech.

18.09.2023 06:00
pán profesor, Foto:
Pán profesor si naďalej udržuje divácku priazeň.
debata

Seriál Pán profesor potvrdil na obrazovkách televízie Markíza svoju dominanciu aj v pondelok 11. septembra 2023, keď si aj v ostrej futbalovej konkurencii udržal status najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa v cieľovej skupine 12 – 54.

marek ťapák, ťapák, Čítajte viac Bývalý programový riaditeľ RTVS Ťapák opäť konšpiruje: Európa je farizejská a zlé Rusko napadlo "mierumilovnú" Ukrajinu

Druhá premiérová epizóda aktuálnej 5. série s názvom „Nos“ dosiahla v tejto cieľovej skupine rating 6,2% a trhový podiel 23,2%. Kvalifikačný zápas na futbalové EURO 2024 Slovensko – Lichtenštajnsko zaostal na stanici Sport 1 s podielom na trhu 17,8% v rovnakej cieľovej skupine, seriál Hranica dosiahol na Jojke trhový podiel iba 9,5% a film Schindlerov zoznam na Jednotke RTVS ešte nižších 7,8%.

kino Čítajte aj Kiná budú praskať vo švíkoch. V nedeľu ponúknu veľké zľavy za vstupné

Pán profesor si podmanil najmä cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 53%.

Spomínanú epizódu si minulý pondelok pozrelo celkovo 281-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania Pán profesor zasiahol 402-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Na nože Čítajte aj Na nože sa vrátilo do vedenia. Prokurátorka po silnom štarte prišla o divákov

Podvečeru takisto dominuje rodinný seriál Mama na prenájom, ktorý v rámci cieľovej skupiny 12 – 54 v rebríčku sledovanosti predstihol úplne všetky pondelkové programy konkurenčných staníc. Šiesta premiérová epizóda 2. série tak zvíťazila s ratingom 4,2% a nadpriemerným trhovým podielom 27,8%. Seriál výrazne oslovil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 50,5 %.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patril Mame na prenájom dokonca post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa, keď si minulotýždňovú epizódu v pondelok pozrelo celkovo 298-tisíc divákov, s dosahom na 389-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #seriál Pán profesor #seriál Mama na prenájom