
Podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom hlási ďalší rekord, v univerzálnej cieľovej skupine 12+ pritiahol v pondelok 6. marca 2023 k obrazovkám televízie Markíza doposiaľ najvyšší počet divákov. Zároveň sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Večerné víťazstvo si zas suverénne obhájil úspešný dramatický seriál Klamstvo.

Minulotýždňová pondelková epizóda dosiahla v cieľovej skupine 12 – 54 rating 7,5% a nadpriemerný trhový podiel 28,1%. V rebríčku sledovanosti tak predbehla nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Hranica. Obzvlášť zabodovala v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 40,2%.
Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa vychutnalo doposiaľ rekordných 464-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 569-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Prvou diváckou voľbou sa v pondelok večer stala tretia epizóda dramatického seriálu Klamstvo. V cieľovej skupine 12 – 54 zaznamenala rating 7,4% aj trhový podiel 25,4%. Konkurenčný seriál Hranica na zaostal s podielom na trhu 17,3% v rovnakej cieľovej skupine.
Táto epizóda pritiahla k obrazovkám celkovo 451-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania seriálová novinka zasiahla až 569-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).