V pondelok 23. januára 2023 v oboch hlavných cieľových skupinách prepísal podvečerný seriál Mama na prenájom všetky svoje doterajšie rekordy a stal sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Čítajte aj Vagovič v Rade RTVS? Verejná výzva od poslanca OĽaNO: Treba odpolitizovať telerozhlas, tvrdíNovinka, ktorá odštartovala začiatkom januára, dosiahla v cieľovej skupine 12 – 54 doposiaľ najvyšší rating 8% a rovnako aj rekordný trhový podiel 29,2%. V rebríčku sledovanosti patrila Mame na prenájom dokonca až druhá priečka a predstihla tak akékoľvek pondelkové programy konkurencie. Obzvlášť zabodovala medzi mladými diváčkami vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 47,3%.
Čítajte aj To najlepšie na koniec? Let's Dance pozná posledné meno, je to seriálová hviezda!Premiérovú epizódu si v pondelok vychutnalo celkovo 431-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež aktuálne najlepší výkon tohto čoraz obľúbenejšieho seriálu. Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine Mama na prenájom na diaľku porazila prime-time seriál Hranica na Jojke. V čase vysielania mala dosah až na 538-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Čítajte aj Markíza má Dunaj, Nova zase Zlatú labuť. V čom sú seriály podobné a v čom odlišné?Zväčšuje sa tak priepasť medzi Markízou a Jojkou, teda hlavnou konkurenciou v podobe šou Bez servítky, tá si počas ostatných mesiacov vybojovala dominantné miesto v podvečernom slote. V pondelok kulinárska relácia dosiahla iba 5,5% rating a 20,4% trhový podiel v cieľovke 12 – 54. Celkovo pri obrazovkách sedelo 360-tisíc divákov.
Čítajte aj Bude to byrokratický nezmysel roka? Slovenskí youtuberi a tiktokeri sa musia zaregistrovať, inak im hrozí pokutaĎalšie víťazstvo si v nedeľu 22. januára 2023 pripísala na konto relácia Na telo. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stala suverénne najsledovanejšou politickou diskusiou na celom trhu, pričom konkurenciu nechala v ďalekom závese.
Moderátor Michal Kovačič uplynulú nedeľu v štúdiu privítal predsedu parlamentu a hnutia Sme rodina Borisa Kollára a predsedu strany SaS Richarda Sulíka. Diskusný duel na pozadí politickej krízy dosiahol v cieľovej skupine rating 7,9% a nadpriemerný trhový podiel 32%. Zároveň išlo o štvrtý najsledovanejší program v rámci nedeľnej ponuky všetkých slovenských staníc.
Čítajte aj Jojka má stále najsledovanejší seriál na Slovensku! Avšak stratil takmer 250-tisíc divákovNa telo pritiahlo k obrazovkám až 506-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V rámci nedele mu v tejto univerzálnej cieľovej skupine patrilo rovnako štvrté miesto v rebríčku sledovanosti a v čase vysielania malo dosah dokonca až na 716-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).