V nedeľu večer odvysielala Jojka ďalšiu premiérovú epizódu svojej trpko-komediálnej minisérie a teší sa z diváckeho úspechu. Iveta naďalej potvrdzuje dominantné postavenie na trhu, stále je najsledovanejší seriál na Slovensku. Štvrtá epizóda prilákala k obrazovkám až 567-tisíc divákov, pričom mala dosah až na 766-tisíc divákov univerzálneho publika. V cieľovej skupine 12 – 54 uhrala, stále, rekordný 10% rating s 26,9% trhovým podielom. V cieľovke 12+ má Iveta na konte 12,3% rating a 25,5% trhový podiel.
Čítajte aj Veľký návrat Slovákov do obývačiek! Slovenské seriály na nových televíznych maximáchJe však pravdou, že výkon Ivetu s pribúdajúcimi týždňami postupne klesá. Za tri týždne vysielania seriál stratil takmer 250-tisíc divákov, konkrétne 232-tisíc divákov.
Čítajte aj Markíza má Dunaj, Nova zase Zlatú labuť. V čom sú seriály podobné a v čom odlišné?Iveta dosiahla v cieľovej skupine 12+ neuveriteľných 799-tisíc divákov, ktorí si pozreli prvú epizódu. Druhú sledovalo 755-tisíc. Prvá epizóda v cieľovke 12 – 54 sa pýši rekordnou 14% sledovanosťou a 36,5% podielom na trhu. Pričom zasiahla viac ako milión divákov. Druhá vysielaná časť dosiahla v rovnakej cieľovke 13% sledovanosť a 755-tisícové publiku. Iveta sa stala najsledovanejším programom roka 2023 a len máloktoré programy sa mohli popýšiť podobnými výsledkami aj v roku 2022.
Čítajte aj Veľké zmeny v Let's Dance! Takáto silná porota tu ešte nebola, mieri do nej miláčik publikaTretiu časť celkovo sledovalo, stále, rekordných 695-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke uhrala až 12,5% sledovanosť s 34,2% trhovým podielom. V cieľovke 12+ to bola až 15,1% sledovanosť s 31,5% trhovým podielom.