Markíza boduje so Svätým Maxom v komerčnej cieľovke, Jojka zas v celkovom publiku. Ako sa darilo druhej epizóde markizáckej novinky? Tá síce poklesla oproti premiére, no udržala si nadpriemernú sledovanosť a gro diváckej základne. Táto epizóda získala 7,3% sledovanosť s trhovým podielom 19,7%. Celkovo ju sledovalo 337-tisíc divákov. Prvá epizóda Svätého Maxa zinkasovala 8,2% a trhový podiel 23,3%. Celkovo pri obrazovkách vtedy sedelo 411-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V cieľovke 12+ sa pred týždňom zas darilo jojkárskej Hranici, kde nastala výmena v poradí a pozícii jednotky na trhu. Hranica mala ako líder trhu opäť dosah až na viac ako pol milióna divákov (AvRch 12+) a pripísala si rovnaký rating aj share ako v pondelok, konkrétne 7,8% sledovanosť a 16,2% podiel na trhu. Seriálová novinka Svätý Max na Markíze zaznamenala nižší 15,3% podiel. Najpočetnejšou cieľovou skupinou Hranice boli v stredu muži vo veku 45 až 54 rokov s 8,8% sledovanosťou.

Najsledovanejším nespravodajským programom minulotýždňovej stredy bola podvečerná šou Bez servítky, ktorú si pozrelo až 443-tisíc divákov so vysokou 9,6% sledovanosťou a nadpriemerným podielom 24,2%. Oteckovia na Markíze zaznamenali len 17,3% podiel. Bez servítky v rámci ženskej časti univerzálneho publika dosiahla až 12,1% sledovanosť, pri diváčkach v veku 45 – 54 si šou vyslúžila fantastickú sledovanosť až 12,6 %.

Šou nielen o varení ešte viac poskočila vo štvrtok, keď bola opäť lídrom na trhu v oboch cieľovkách. V skupine 12+ si so 442-tisíc divákmi vyslúžila 9,6% sledovanosť a 24,4% podiel. Oteckovia na Markíze zaznamenali len 16,5% podiel. Bez servítky v rámci ženskej časti univerzálneho publika vo štvrtok dosiahla až 12,2% sledovanosť a najviac diváčok mala v produktívnej cieľovej skupine 35 – 44 s 11,7% ratingom.