Seriálový hit Nemocnica mal počas minulého utorka dosah až na takmer 700-tisíc divákov. Najsledovanejším nespravodajským programom minulého utorka s najväčším počtom slovenských divákov bol seriálový hit Nemocnica, ktorú si nenechalo ujsť bez mála 550-tisíc divákov. Najobľúbenejší seriál televízie JOJ tak dosiahol vynikajúcu, až 11,9% sledovanosť a 25,5% podiel v rámci univerzálneho publika.
Čítajte aj Ľadová sprcha pre fanúšikov! Nová séria Príbehu služobníčky tento rok nebudeKonkurenčná svadobná šou na Markíze zaznamenala len 14,8% podiel v cieľovej skupine 12+, pričom celkovo pri obrazovkách sedelo 306-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke 12 – 54 tretia epizóda uhrala 6,5% sledovanosť s trhovým podielom na úrovni 18,8%, pričom ide stále o podpriemery. Od začiatku vysielania tretej série Svadby na prvý pohľad nabrali len 19-tisíc divákov.
Čítajte aj Projekt Adam na Netflixe? Reynoldsove hlášky, psie oči a relax v leseNemocnica bola v tento deň opäť lídrom slovenského trhu aj v komerčne dôležitej obchodnej skupine s 8,3% ratingom a 23% podielom. Ženská časť publika staršieho ako 12 rokov dosiahla až 14,5% sledovanosť a pri diváčkach vo veku 45 – 54 rokov si seriálový hit na Jojke vyslúžil v utorok excelentnú vysoko nadpriemernú 16,5 % sledovanosť.
Čítajte aj Filmové novinky na Netflixe, Hulu a Amazone: Erotický triler s Affleckom aj japonská romantikaDominantným lídrom trhu tejto sezóny je v podvečernom vysielaní stabilne súťažná šou Bez servítky, ktorú diváci na Jojke každý pracovný deň uprednostňujú pred konkurenčnou ponukou. V utorok minulý týždeň si svoju obľúbenú reláciu s amatérskymi kuchármi nenechalo ujsť až 428-tisíc divákov, pričom mala dosah až na 593-tisíc divákov (AvRch 12+). Bez servítky dosiahlo skvelú 9,2% sledovanosť a 23,7% podiel na trhu, seriál Oteckovia na Markíze zaznamenal len 18% podiel.
Čítajte aj Daniel Radcliffe zasadil úder fanúšikom! Nechce byť znova Harrym PotteromV komerčnej cieľovej skupine bolo Bez servítky takisto lídrom podvečerného trhu a zároveň druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa po Nemocnici. V cieľovke 12 – 54 si teda Bez servítky vyslúžila 7,5% rating a až 26% podiel. Najpočetnejšou cieľovou skupinou boli diváčky vo veku 45 – 54 rokov s 11,9% sledovanosťou a až 28,7% podielom na trhu.