Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíze sa stále nedarí zatlačiť Nemocnicu: Jej televízne svadby sa nevedia spamätať

Ani tretia epizóda novej série svadobnej reality šou dieru do sveta nespravila. Nedarí sa jej výraznejšie naberať divákov. Tí sú zoskupení na Jojke, Nemocnica je stále obrovským lákadlom.

22.03.2022 07:00
nemocnica, nela pocisková, Foto:
Nemocnica nedáva šancu konkurencii, svadobná šou sa naďalej trápi.
debata

Seriálový hit Nemocnica mal počas minulého utorka dosah až na takmer 700-tisíc divákov. Najsledovanejším nespravodajským programom minulého utorka s najväčším počtom slovenských divákov bol seriálový hit Nemocnica, ktorú si nenechalo ujsť bez mála 550-tisíc divákov. Najobľúbenejší seriál televízie JOJ tak dosiahol vynikajúcu, až 11,9% sledovanosť a 25,5% podiel v rámci univerzálneho publika.

príbeh služobníčky, Čítajte aj Ľadová sprcha pre fanúšikov! Nová séria Príbehu služobníčky tento rok nebude

Konkurenčná svadobná šou na Markíze zaznamenala len 14,8% podiel v cieľovej skupine 12+, pričom celkovo pri obrazovkách sedelo 306-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke 12 – 54 tretia epizóda uhrala 6,5% sledovanosť s trhovým podielom na úrovni 18,8%, pričom ide stále o podpriemery. Od začiatku vysielania tretej série Svadby na prvý pohľad nabrali len 19-tisíc divákov.

THE ADAM PROJECT Čítajte aj Projekt Adam na Netflixe? Reynoldsove hlášky, psie oči a relax v lese

Nemocnica bola v tento deň opäť lídrom slovenského trhu aj v komerčne dôležitej obchodnej skupine s 8,3% ratingom a 23% podielom. Ženská časť publika staršieho ako 12 rokov dosiahla až 14,5% sledovanosť a pri diváčkach vo veku 45 – 54 rokov si seriálový hit na Jojke vyslúžil v utorok excelentnú vysoko nadpriemernú 16,5 % sledovanosť.

Deep Water, Ben Affleck, Ana de Armas Čítajte aj Filmové novinky na Netflixe, Hulu a Amazone: Erotický triler s Affleckom aj japonská romantika

Dominantným lídrom trhu tejto sezóny je v podvečernom vysielaní stabilne súťažná šou Bez servítky, ktorú diváci na Jojke každý pracovný deň uprednostňujú pred konkurenčnou ponukou. V utorok minulý týždeň si svoju obľúbenú reláciu s amatérskymi kuchármi nenechalo ujsť až 428-tisíc divákov, pričom mala dosah až na 593-tisíc divákov (AvRch 12+). Bez servítky dosiahlo skvelú 9,2% sledovanosť a 23,7% podiel na trhu, seriál Oteckovia na Markíze zaznamenal len 18% podiel.

Daniel Radcliffe Čítajte aj Daniel Radcliffe zasadil úder fanúšikom! Nechce byť znova Harrym Potterom

V komerčnej cieľovej skupine bolo Bez servítky takisto lídrom podvečerného trhu a zároveň druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa po Nemocnici. V cieľovke 12 – 54 si teda Bez servítky vyslúžila 7,5% rating a až 26% podiel. Najpočetnejšou cieľovou skupinou boli diváčky vo veku 45 – 54 rokov s 11,9% sledovanosťou a až 28,7% podielom na trhu.

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV JOJ #TV Markíza #Svadba na prvý pohľad #Bez servítky #seriál Nemocnica