Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Tancujúce škrečky sú späť. „Nevyprdnite” sa na vianočné darčeky, radia v novej kampani

Dedoles spúšťa novú chytľavú vianočnú kampaň.

13.11.2022 06:00
Dedoles, vianočná kampaň Foto:
Záber zo spotu vianočnej kampane.
debata
Televízia, diaľkový ovládač Čítajte aj Rekordné zdražovanie v televíziách: Budúci rok stúpnu ceny o desiatky percent

Dedoles spúšťa vianočnú kampaň, opäť s tromi veselými škrečkami a opäť s chytľavou melódiou v rytme vianočnej párty. Motívom tohtoročnej kampane je, aby sme sa “nevyprdli“ na vianočné darčeky. „Síce všetko zdražuje, ale každý z nás by si chcel nájsť pod stromčekom aspoň drobnosť. A o tom Dedoles produkty sú – drobný darček, ktorý poteší a rozveselí deň (či aj celé Vianoce),“ vysvetľuje spoločnosť na svojom blogu.

„Chceli sme do predvianočného obdobia opäť priniesť niečo výrazné a zábavné a tak sa zrodil prdiaci škrečok,“ hovorí Richard Mareček z Dedolesu. „Tak, ako sme priniesli trochu úsmevu našou prvou kampaňou v čase pandémie, tak veríme, že tomu bude tak aj s touto „prdiacou“ komunikáciu v čase energetickej krízy a negatívnej atmosféry v spoločnosti,“ dodáva.

Spot bude nasadený na YouTube a sociálnych sieťach, v slovenských televíziách pobeží od 14. novembra reklama upravená ku kampani pred Black Friday.

Kampaň opäť vytvorila agentúra Somebody&Somebody. „Nápad s prdnutím škrečka začal myšlienkou, že prdenie v reklamách nebýva. To bola tá ľahká časť vymýšľania. Dôležité bolo prísť s riešením, ktoré nebude nechutné, ale roztomilé,“ vysvetľuje agentúra vznik nápadu.

Dráčik Čítajte aj Tvrdá reakcia Lega na demagógiu Dráčika: Zostane hračkárstvo bez kultovej stavebnice?

„Nakoniec sme siahli do vlastných odžitých skúseností – veď komu sa to v živote nestalo? A pridali sme „insight“, že deti predpubertálneho veku často nevedia, ako po prdnutí reagovať, hanbia sa – a pritom sa to môže stať každému, stáva sa to každému a vôbec nič na tom nie je. A tak si škrečok prdol, jeho kamoši sa nad tým pousmiali a všetci tancovali ďalej, až kým nepomreli. Alebo zazvonil zvonec. Alebo niečo také,“ dodáva.

Vo finálnom výbere bol aj scenár, v ktorom bola jednému škrečkovi zima a „vypeckováva ventily na radiátoroch, zatiaľ čo jeho dvaja kamoši ventily uťahujú (lebo treba šetriť) a to všetko s pesničkou o tom, že mať doma menej stupňov je v pohode“. Nakoniec vyhral nápad, ktorý dokáže v reklamnom brejku zaujať inak.

živnosť, szčo, kancelária, trvalý pracovný pomer, zamestnanie Čítajte aj Home office ako benefit? Zamestnanci chcú viac, novým trendom sa stane job hopping

Tancujúce škrečky sa stali tvárou komunikačného konceptu Dedolesu v roku 2020, kedy sa prvýkrát objavili aj v televízii. Vďaka intenzívnej kampani sa firma stala známou a masívne expandovala. Pred časom sa dostala do vážnej krízy a v súčasnosti prechádza reštruktualizáciou. Jej zakladateľ Jaroslav Chrapko ukončil svoje pôsobenie na čele firmy, zostáva však členom predstavenstva. Novým šéfom spoločnosti sa stal Ján Cifra.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #dedoles #vianočná kampaň