Dedoles spúšťa vianočnú kampaň, opäť s tromi veselými škrečkami a opäť s chytľavou melódiou v rytme vianočnej párty. Motívom tohtoročnej kampane je, aby sme sa “nevyprdli“ na vianočné darčeky. „Síce všetko zdražuje, ale každý z nás by si chcel nájsť pod stromčekom aspoň drobnosť. A o tom Dedoles produkty sú – drobný darček, ktorý poteší a rozveselí deň (či aj celé Vianoce),“ vysvetľuje spoločnosť na svojom blogu.
„Chceli sme do predvianočného obdobia opäť priniesť niečo výrazné a zábavné a tak sa zrodil prdiaci škrečok,“ hovorí Richard Mareček z Dedolesu. „Tak, ako sme priniesli trochu úsmevu našou prvou kampaňou v čase pandémie, tak veríme, že tomu bude tak aj s touto „prdiacou“ komunikáciu v čase energetickej krízy a negatívnej atmosféry v spoločnosti,“ dodáva.
Spot bude nasadený na YouTube a sociálnych sieťach, v slovenských televíziách pobeží od 14. novembra reklama upravená ku kampani pred Black Friday.Kampaň opäť vytvorila agentúra Somebody&Somebody. „Nápad s prdnutím škrečka začal myšlienkou, že prdenie v reklamách nebýva. To bola tá ľahká časť vymýšľania. Dôležité bolo prísť s riešením, ktoré nebude nechutné, ale roztomilé,“ vysvetľuje agentúra vznik nápadu.
Čítajte aj Tvrdá reakcia Lega na demagógiu Dráčika: Zostane hračkárstvo bez kultovej stavebnice?„Nakoniec sme siahli do vlastných odžitých skúseností – veď komu sa to v živote nestalo? A pridali sme „insight“, že deti predpubertálneho veku často nevedia, ako po prdnutí reagovať, hanbia sa – a pritom sa to môže stať každému, stáva sa to každému a vôbec nič na tom nie je. A tak si škrečok prdol, jeho kamoši sa nad tým pousmiali a všetci tancovali ďalej, až kým nepomreli. Alebo zazvonil zvonec. Alebo niečo také,“ dodáva.
Vo finálnom výbere bol aj scenár, v ktorom bola jednému škrečkovi zima a „vypeckováva ventily na radiátoroch, zatiaľ čo jeho dvaja kamoši ventily uťahujú (lebo treba šetriť) a to všetko s pesničkou o tom, že mať doma menej stupňov je v pohode“. Nakoniec vyhral nápad, ktorý dokáže v reklamnom brejku zaujať inak.
Čítajte aj Home office ako benefit? Zamestnanci chcú viac, novým trendom sa stane job hoppingTancujúce škrečky sa stali tvárou komunikačného konceptu Dedolesu v roku 2020, kedy sa prvýkrát objavili aj v televízii. Vďaka intenzívnej kampani sa firma stala známou a masívne expandovala. Pred časom sa dostala do vážnej krízy a v súčasnosti prechádza reštruktualizáciou. Jej zakladateľ Jaroslav Chrapko ukončil svoje pôsobenie na čele firmy, zostáva však členom predstavenstva. Novým šéfom spoločnosti sa stal Ján Cifra.