Prvé jesenné sklamanie Markízy? Z jej jedinej seriálovej novinky divácky trhák asi nebude
Už prvá epizóda vysielaná 1. septembra čo to naznačila vo vývoji sledovanosti, keď zaostala za ostatnými, nielen, makrizáckymi seriálmi. Prvú epizód celkovo sledovalo 340-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V komerčnej cieľovke síce získala titul jednotky na trhu, no výsledky neboli úplne slávne. Táto epizóda získala v cieľovke 12 – 54 sledovanosť na úrovni 7,8% a trhový podiel 24,2%.
Čítajte aj Markíza má problém. Jej veľká šou prišla o 200-tisíc divákovSituácia sa menila počas minulotýždňového štvrtka, keď sa Nikol predviedla v druhej časti. Pomery v slovenských obývačkách sa začali meniť a Jojka po rozkolísanom štarte Nemocnice znova začala naberať na sile a prirodzene zatlačila Markízu nadol. Výkon seriál v cieľovke 12 – 54 klesol na rating 6,1% s trhovým podielom 21,8%. Pri obrazovkách sedelo už len 301-tisíc divákov. Komediálna kriminálka tak medzitýždenne prišla takmer o 40-tisíc divákov.
Čítajte aj Ďalšie otrasy v RTVS. Končí hovorkyňa a riaditeľka komunikácieJojkárska Nemocnica prilákala 394-tisíc divákov. , pričom aj jej piata premiérová epizóda tejto sezóny mala dosah na viac ako pol milióna divákov, konkrétne až na 529-tisíc (AvRch v CS 12+). V cieľovke 12+ Nemocnica získala sledovanosť na úrovni 8,6% a 21,6% podiel na trhu. Konkurenčný seriál Výnimočná Nikol na Markíze zaznamenal len 16,7 % podiel.
Čítajte aj V RTVS končí ďalší Rezníkov človek. Zmeny sa zásadne dotknú športuZaujímavý súboj sa odohral medzi obom seriálmi v komerčnej cieľovke, v ktorej Nemocnica získala 6,1% s trhovým podielom 20,9%. Oba súperiace seriály získali takmer rovnakú sledovanosť v meranom mladšom publiku.
© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ