Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíza má problém. Jej veľká šou prišla o 200-tisíc divákov

Tvoja tvár znie povedome nenadviazala na svoj úspech z predošlého ročníka.

12.09.2022 11:20
Tvoja tvár znie povedome Foto:
Tvoja tvár znie povedome VII.
debata (9)

V nedeľnom prime time sa po druhý raz stretli obidve veľké šou komerčných televízií. Televízia Joj povzbudená minulotýždňovým úspechom spravila netradičnú zmenu a svoju talentovú šou presunula zo sobotných večerov na nedele do priamej konkurencie Tvojej tváre. Podľa programových plánov ju tam plánuje ponechať aj počas nasledujúcich týždňov, kedy odštartuje jesenná šou RTVS Pečie celé Slovensko. Od októbra si tak budú v nedele konkurovať všetky tri ťažiskové šou televízií.

príbeh služobníčky, Čítajte aj Seriálový september na HBO Max: Návrat mrazivého megahitu, aj pokračovanie Rodu draka

Šou televízie Markíza – Tvoja tvár znie povedome – zatiaľ konkurenciu neustála. Nedarí sa jej nadviazať na svoj úspech z predošlej série, ktorú vysielala na jar 2021, a pri každej jednej epizóde mala pri obrazovkách viac ako pol milióna divákov v univerzálnom publiku. Nadštandardná bola aj jej sledovanosť v cieľovej skupine 12–54, kde dosiahla v priemere rating 10,4 % pri trhovom podiele takmer 29 %. Predošlá séria celebritnej šou si pripísala najvyšší výkon od roku 2016.

Kým predchádzajúci ročník odštartoval s 563– a 529-tisíc divákmi pri prvých dvoch epizódach, aktuálny ročník ich mal až o 200-tisíc menej. Prvú epizódu sledovalo 318– a druhú 329-tisíc divákov v univerzálnom publiku. Prepad nastal aj v komerčnej cieľovej skupine 12–54. Kým v predošlom ročníku začínala Tvoja tvár s ratingom 11,1 % a 10,3 %, tento ročník klesol takmer o polovicu na 5,8 % a 5,5 % pri prvých dvoch epizódach.

Česko Slovensko má talent X. Foto: TV JOJ
Česko Slovensko má talent Česko Slovensko má talent X.

Pre Česko Slovensko má talent bola aj druhá nedeľa úspešná. Na zostrih z kastingov s Rytmusom ako porotcom bolo zvedavých 400-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Udržala si tak všetkých divákov z predošlej nedele. Úspech si pripísala aj v komerčnom publiku mladších divákov od 12 do 54 rokov. V tejto cieľovej skupine sa stala talentová šou dokonca najsledovanejším programom dňa, keď zaznamenala rating 7,6 % a podiel na trhu 24,0 %, čím prekonala aj hlavné spravodajské relácie.

Markíza využila uvoľnené soboty, kde jej vyskočila sledovanosť Duelu na Farme, ktorý sa stal najsledovanejším nespravodajským program dňa. Pozrelo si ho 319-tisíc divákov, viac mali len hlavné spravodajské relácie komerčných televízií. Reality šou sa darilo aj v piatok, kedy ju sledovalo 303-tisíc divákov. Jednotka RTVS uviedla novú sezónu Milujem Slovensko, ktorú si pozrelo 299-tisíc divákov.

Farma XIV. Foto: TV Farma
Farma Farma XIV.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA, údaje sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA.

© Autorské práva vyhradené

9 debata chyba
Viac na túto tému: #Česko Slovensko má talent #Tvoja tvár znie povedome
Flowers