Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Bude mať Jojka nový divácky hit? Nová zábavná šou spravila poriadny problém RTVS

Vyzerá to tak, že Slovákom zachutila nová zábavná šou plná vtipov.

09.02.2024 06:00
Vtip za stovku, Foto:
Nová šou Jojky Vtip za stovku sa uviedla s vysokou sledovanosťou prvej časti.
debata

Počas Silvestra 2023 Jojka vyskúšala na divákov nový zábavný formát, ktorý nahradil hudobnú šou Všetko, čo mám rád. Vtip za stovku nie je síce žiadnou novinkou, keďže ho stabilne uvádza česká televízia Barrandov, no pre našinca išlo o premiéru. Počas poslednej noci roka 2023 si reláciu pozrelo takmer 400-tisíc divákov a to bol dostatočný znak toho, že by sa z nej mohla stať stabilná súčasť programu.

zrada, Čítajte aj Markíza opäť trafila do čierneho: Zrada je ukážkou toho, že aj slovenský seriál môže vyzerať svetovo

Prvý februárový piatok bol odrazovým mostíkom pre Vtip za stovku, ktorý bude uvádzaný v týždennej periodicite. Ako sa darilo prvej epizóde? V univerzálnej cieľovke 12+ Jojka naplno zabodovala a porazila aj dlhoročnú stálicu na RTVS Milujem Slovensko, ktoré oslavovalo jubilejnú 200 epizódu. Celkovo si Vtip za stovku pozrelo 348-tisíc divákov pri trhovom podiele na úrovni 18% s dosahom až na 600-tisíc divákov. V rovnakej cieľovke Milujem Slovensko zaostalo s 331-tisícovým publikom a 17,1% trhovým podielom.

iveta, Čítajte aj Toto bude najväčší televízny masaker jari: Jojka ide do boja s Markízou, vytiahne proti nej...

Iná situácia bola v komerčnej cieľovke 13 – 55, v ktorej si RTVS udržalo vedenie pre Jojkou. V nej Milujem Slovensko uhralo 4,9% sledovanosť s 15,3% trhovým podielom. Vtip za stovku v rovnakej cieľovke uhral 4,6% sledovanosť so 14,3% trhovým podielom. Oba zábavné programy vo večernom slote porazila Markíza s multireprízou Harryho Pottera. Piata časť filmovej ságy získala 5% sledovanosť a 18,4% trhový podiel.

V sobotu večer oslovila Jednotka RTVS divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť 465-tisíc divákov pri trhovom podiele 23,6% v univerzálnej cieľovej skupine a relácia sa tak stala celkovo najsledovanejším programom dňa. Záhady tela boli lídrom aj v cieľovej skupine 13 – 55 s trhovým podielom 17,5%. Záujmu divákov sa tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 363-tisíc divákov pri trhovom podiele 22% v cieľovej skupine 12+ a rovnako bola v danom čase lídrom sledovanosti.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #RTVS #sledovanosť #TV JOJ #šou Milujem Slovensko #šou Vtip za stovku