V nedeľu večer ponúkla RTVS divákom piatu epizódu premiérovej 3. série divácky obľúbenej šou Pečie celé Slovensko. V silnej konkurencii si reláciu nenechalo ujsť 447-tisíc ľudí pri trhovom podiele 22,8% v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Rovnako sa jej darilo aj v cieľovej skupine 12–54, kde získala trhový podiel až 22,3% a 7,4% rating. Pečie celé Slovensko však nezopakoval rekord spred dvoch týždňov, keď premiérová epizóda len tesne podliezla 500-tisícovú hranicu veľkosti publika.
Čítajte aj Televízne presuny pokračujú: Kam smeruje Slovákmi milovaná vianočná klasika?Štvrtú epizódu si nenechalo ujsť až 489-tisíc ľudí pri trhovom podiele 23,3% v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala celkovo najsledovanejším programom dňa. Rovnako sa jej darilo aj v cieľovej skupine 12 – 54, kde získala trhový podiel až 21,8% a až 7,7% sledovanosťou.
Čítajte aj Seriálový november: Neskutočný nával skvelých hitov. Rozhodne sa nebudete nudiťVäčší problém má Jojka s 11. sériou Talentu. Kým v septembri bez konkurencie šou z dielne RTVS ešte dokázala naplno valcovať a motala sa okolo 400-tisicového publika, október bol už v znamení konštantného poklesu. Ostatná nedeľa bola pre Jojku najslabšou a Talent sa nebezpečne priblížil k svojim minimám. Epizódu si pozrelo iba 317-tisíc divákov. Predbehol ho aj RTVS, ale na diaľku aj Markíza so sobotnou šou. V cieľovke 12 – 54 Talent dosiahol iba 5,1% sledovanosť s 16,7% trhovým podielom. Zaujímavosťou je, že v tejto cieľovke ho predbehla aj Farma, ktorá mala 17% trhový podiel.
Čítajte aj Bratislava bude mať ďalší mrakodrap. Výškou prekoná Eurovea Tower, pripomína známu vežu v New YorkuJe čoraz zrejmejšie, že táto ťažisková šou zúfalo potrebuje pauzu vo vysielaní a Jojka by mala urgentne nájsť formát, ktorý ponúkne divákom počas ďalšej televíznej sezóny.
V sobotu večer oslovila Jednotka divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť až 387-tisíc divákov pri trhovom podiele 20,3% v univerzálnej cieľovej a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Záujmu divákov sa tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 341-tisíc divákov pri trhovom podiele až 21,1% v cieľovej skupine 12+ a taktiež bola trhovým lídrom.