Štvrtá epizóda tretej série v silnej konkurencii, v podobe Česko Slovensko má talent a Farmy, pritiahla minulý týždeň opäť vyšší počet divákov a ostatnú epizódu si nenechalo ujsť až 489-tisíc ľudí pri trhovom podiele 23,3% v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala celkovo najsledovanejším programom dňa. Rovnako sa jej darilo aj v cieľovej skupine 12 – 54, kde získala trhový podiel až 21,8% a až 7,7% sledovanosťou.

Najnovšia séria sa čoraz rýchlejšie blíži k 500-tisícovej hranici a teda úspechom predchádzajúcich sérií. Pečie celé Slovensko je už stabilne najsledovanejšou šou na slovenskom trhu.
Tretiu epizódu si nenechalo ujsť až 461-tisíc divákov pri trhovom podiele 22,2% v cieľovej skupine 12+ a relácia bola v danom čase jednotkou v sledovanosti. Rovnako sa jej darilo aj v cieľovej skupine 12 – 54, kde získala trhový podiel až 22,5% a až 7,7% rating.

Pre porovnanie, druhú epizódu sledovalo až 410-tisíc divákov, čím si RTVS vyslúžila pozíciu jednotky na trhu. Oproti prvej epizóde šou vzrástla o 30-tisíc divákov. V cieľovke 12+ spomínaná epizóda dosiahla až 8,9% sledovanosť s 20,3% podielom na trhu.

V sobotu večer oslovila Jednotka divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť až 364-tisíc divákov pri trhovom podiele 19,4% v univerzálnej cieľovej a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Záujmu divákov sa tešila aj talk-šou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 289-tisíc divákov pri trhovom podiele 17,9% v cieľovej skupine 12+ a taktiež bola trhovým lídrom.

Česko Slovensko má talent na Jojke definitívne prišla o prvenstvo. Nedeľná epizóda v cieľovke 12 – 54 uhrala 5,9% sledovanosť s 17,9% trhovým podielom. Celkovo pri obrazovkách si pozrelo 352-tisíc divákov. Markizácka Farma je stabilne nedeľnou trojkou na trhu. Duel si pozrelo 271-tisíc divákov.