Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Volebný maratón na ta3 si nenechalo ujsť viac ako milión divákov

Uplynulý víkend žilo celé Slovensko predčasnými parlamentnými voľbami, čo sa odrazilo aj na výsledkoch sledovanosti.

03.10.2023 11:47
debata

Televízia ta3 zaznamenala oba víkendové dni celodenné prvenstvo a stala sa lídrom medzi konkurenčnými slovenskými spravodajskými stanicami v univerzálnej cieľovej skupine 12+.

elite, elita, Čítajte aj Seriálový október: Neskutočná televízna smršť a mix hitov, ktorý nemôžete premeškať

V sobotu s celodenným podielom 4,3% a v nedeľu s celodenným podielom až 6,2% vysoko porazila zvyšné spravodajské televízie na trhu.

Voľby 2023, volebná noc, TV Markíza Čítajte aj Viac ako milión divákov si zaplo najsledovanejšiu volebnú noc, výrazne zabodovali aj povolebné diskusie

Volebné štúdiá počas oboch víkendových dní oslovili takmer 1,1 milióna divákov 12+. Volebný maratón kulminoval v Televízií ta3 v nedeľu, kedy sme o 11:00 hod. našim vysielaním zasiahli viac ako pol milióna divákov 12+ a boli sme v čase vysielania jednotkou na trhu nielen v univerzálnej cieľovej skupine, ale aj v obchodnej cieľovke 12 – 54 a dokázali sme tak poraziť aj veľké stanice.

emily in paris, Čítajte aj Kým dorazí nová séria tohto seriálu, treba sa obrniť trpezlivosťou: Vonku sú prvé detaily!

Medzi najsilnejšími cieľovými skupinami, ktoré uprednostnili Televíziu ta3 pred ostatnými stanicami, boli muži 45–54 so sledovanosťou 7,7% a vynikajúcim podielom 25,1% a diváci s vysokoškolským vzdelaním, ktorí dosiahli až 27,5% podiel.

„Výsledky sledovanosti nás samozrejme tešia, za čo patrí veľká vďaka naším lojálnym ta3 divákom a veľká vďaka patrí aj všetkým mojim kolegom, ktorí na volebnom maratóne participovali,“ uviedol generálny riaditeľ ta3 Ján Svoboda.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV TA3 #parlamentné voľby 2023