V cieľovej skupine 12 – 54 sa v stredu 27. septembra 2023 stala šou Na nože absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Čítajte aj Nové meranie webov otriaslo rebríčkom návštevnosti. Dlhodobý líder sa opäť vrátil na prvú priečkuV tejto cieľovej skupine si štvrtá epizóda 2. série Na nože pripísala výborný rating 6,9% a doposiaľ štvrtý najvyšší trhový podiel 28%. Obľúbená šou si bez problémov poradila so záverečnou predvolebnou diskusnou reláciou Parlamentné voľby 2023 – diskusie (share 18,1% v CS 12 – 54) na Jednotke RTVS, ako aj so seriálom Prokurátorka (share 13,6 a 13,3 % v CS 12 – 54) na Jojke.
Čítajte aj Seriálový október: Neskutočná televízna smršť a mix hitov, ktorý nemôžete premeškaťObzvlášť zabodovala v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 38%.
Premiérovú časť o reštaurácii hotela Tulipán v Tatranskej Lomnici si vychutnalo 340-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je v rámci aktuálnej 2. série doposiaľ najvyšší počet. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 540-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Čítajte aj Seriálový svet sa zatrasie v základoch: Vtrhnú doňho ikonické a desivé monštráV spomínanej časti diváci videli prvú reštauráciu, kde sa šéfkuchára Martina Nováka pokúsili zamestnanci hotela Tulipán oklamať – všetko upratali, uvarili oveľa kvalitnejšie jedlo ako svojim zákazníkom a čakali, že im to prejde. Majiteľ chcel od Martina počuť iba chválu. Nechal sa ostrieľaný šéfkuchár nachytať? Nie. Špióni odhalili, čo si prefíkaný majiteľ prichystal pre Martina.
Čítajte aj Bude to úspech alebo prepadák? Nezabudnuteľný seriál sa po rokoch vracia, takto vyzerá...Čo uvidia diváci v najnovšej epizóda Na nože? Reštauráciu v malej dedine Divina pri Žiline ruinujú jej vlastní zákazníci. Takéto peklo od zákazníkov, ktorí si robia čo chcú a pijú vlastný alkohol v reštaurácii, Martin Novák ešte nezažil! Dokáže presvedčiť majiteľa, že sa štamgastov potrebuje zbaviť?