Šou Možné je všetko! aj s treťou premiérovou epizódou potvrdila svoj divácky úspech, v sobotu 16. septembra 2023 sa v cieľovej skupine 12 – 54 stala opäť absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Čítajte aj Na Slovensku sa otvára prvý megaplex. Zážitok z návštevy kina posúva na vyššiu úroveňV tejto komerčnej cieľovej skupine Možné je všetko! zvíťazilo s ratingom 5,9% a trhovým podielom 22,7%. Film Neviditeľný zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 13,4% a súťažná šou Záhady tela na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 10,7%. V celkovom publiku však Záhady tela predbehli Markízu o 15-tisíc divákov.
Čítajte aj Šialená ponuka na obzore: Táto streamovacia služba dáva na frak najväčšej konkurenciiTretiu epizódu si celkovo 270-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala šou dosah až na 439-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Stálu zostavu šou v tretej epizóde doplnili obľúbená herečka a speváčka Alžbeta Ferencová a najlepší slovenský MMA bojovník Attila Végh.
Čítajte aj Pražský Václavák bude o pár rokov vyzerať úplne inak. Po 40 rokoch sa na námestie vrátia...Druhá epizóda v mladšej cieľovke zvíťazila v boji o víkendového diváka s ratingom 6% a nadpriemerným trhovým podielom 24,6%. Druhú časť si celkovo pozrelo 285-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala šou dosah až na 468-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Čítajte aj Špecifikom tejto doby je, že hoaxy sa dostávajú do mainstreamu, hovoria moderátori politických diskusií v RTVSPrvá epizóda Možné je všetko! v cieľovej skupine 12 – 54 zvíťazila s ratingom 5,9% a trhovým podielom 23%. Celkovo pri obrazovkách sedelo 299-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala novinková šou dosah až na 502-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).