Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Slováci naplno podľahli zbesilej zábave: Markizácka šou totálne valcuje

Nová markizácka jesenná šou neprestáva baviť.

23.09.2023 06:00
možné je všetko, Foto:
Diváci si zvykli na sobotnú zábavu. Možné je všetko boduje s každou odvysielanou časťou.
debata (1)

Šou Možné je všetko! aj s treťou premiérovou epizódou potvrdila svoj divácky úspech, v sobotu 16. septembra 2023 sa v cieľovej skupine 12 – 54 stala opäť absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Cinema City, megaplex, VIP Čítajte aj Na Slovensku sa otvára prvý megaplex. Zážitok z návštevy kina posúva na vyššiu úroveň

V tejto komerčnej cieľovej skupine Možné je všetko! zvíťazilo s ratingom 5,9% a trhovým podielom 22,7%. Film Neviditeľný zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 13,4% a súťažná šou Záhady tela na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 10,7%. V celkovom publiku však Záhady tela predbehli Markízu o 15-tisíc divákov.

jurský svet, Čítajte aj Šialená ponuka na obzore: Táto streamovacia služba dáva na frak najväčšej konkurencii

Tretiu epizódu si celkovo 270-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala šou dosah až na 439-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Stálu zostavu šou v tretej epizóde doplnili obľúbená herečka a speváčka Alžbeta Ferencová a najlepší slovenský MMA bojovník Attila Végh.

Václavské námestie Čítajte aj Pražský Václavák bude o pár rokov vyzerať úplne inak. Po 40 rokoch sa na námestie vrátia...

Druhá epizóda v mladšej cieľovke zvíťazila v boji o víkendového diváka s ratingom 6% a nadpriemerným trhovým podielom 24,6%. Druhú časť si celkovo pozrelo 285-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala šou dosah až na 468-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

moderatori politickych diskusii RTVS Marta Janckarova a Marek Makara 1 Čítajte aj Špecifikom tejto doby je, že hoaxy sa dostávajú do mainstreamu, hovoria moderátori politických diskusií v RTVS

Prvá epizóda Možné je všetko! v cieľovej skupine 12 – 54 zvíťazila s ratingom 5,9% a trhovým podielom 23%. Celkovo pri obrazovkách sedelo 299-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala novinková šou dosah až na 502-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

© Autorské práva vyhradené

1 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #šou Možné je všetko